اخبار داغ

قائم مقام باشگاه پرسپولیس:

فصل‌الخطاب در مذاکرات هسته‌ای رهبر انقلاب است

فصل‌الخطاب در مذاکرات هسته‌ای رهبر انقلاب است
قائم مقام باشگاه پرسپولیس مقام معظم رهبری را ترسیم‌کننده سیاست‌های کلی نظام دانست و گفت مذاکره‌کنندگان هسته‌ای حق خارج شدن از این چارچوب‌ها را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران، محمدحسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: «ترسیم کننده سیاست‌های خارجی نظام، مقام معظم رهبری است. ایشان سیاست‌های کلان را ترسیم می‌کنند و در اختیار مذاکره‌کننده‌ها گذاشته‌اند. مذاکره کننده‌ها نیز می‌دانند حق خارج شدن از حریم چارچوب‌ها را ندارند و باید در چارچوب‌های تعیین شده حرکت کنند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده گفت: «ایشان مذاکره کنندگان را فرزندان انقلاب دانستند و ما هم باید حمایت کنیم. آن‌ها نیز مردم را کنار نمی‌گذارند و اجنبی‌ها را ببینند. قطعا منافع ملی ما در تأمین رضایتمندی مردم است.»

,

نژادفلاح با گرامیداشت مقام شهدای هسته‌ای گفت: «دانشمندان ما زحمات زیادی در این راه کشیده‌اند و برای بدست آوردن عزتمان شهید داده‌ایم. شهید احمدی روشن یکی از همین دانشمندان مسلمانمان بود که نماز شب می‌خواند و با تکیه بر قدرت الهی بدون دست دراز کردن به سمت بیگانگان دانش هسته‌ای را بدست آورد.»

,

قائم مقام باشگاه پرسپولیس انرژی هسته‌ای را برای نیازها دارویی لازم دانست و گفت: «ما حدود یک میلیون و دویست هزار نفر بیمار داریم که نیازمند این انرژی هسته‌ای هستند. و ما این را بدست آوردیم. انرژی هسته‌ای با استقامت مردم ما بدست آمد.»

,

نژاد فلاح در خاتمه نیز گفت: «فصل‌الخطاب همه اینها رهبر عزیز ماست. ما شهیدان زیادی در راه انقلاب دادیم و نباید بگذاریم این خون‌ها پایمال شود.»

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه