اخبار داغ

برنامه تیم ملی فوتبال برای دیدار با گوام

اردوی شاگردان کی‌روش از ۵ شهریور برای دیدار با تیم ۶ امتیازی

اردوی شاگردان کی‌روش از ۵ شهریور برای دیدار با تیم ۶ امتیازی
اردوی تیم ملی برای دیدارهای بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۵ شهریور آغاز می‌شود و این در حالی است که پس از تعطیلی ۷۰ روزه اردوی تیم ملی؛ پس از پایان این دوره دیگر فرصتی برای آزمایش نفرات جدیدتر برای کادرفنی باقی نمی‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود از هفته دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیا 2019 امارات هفته گذشته در ترکمنستان مقابل این تیم درجه سوم آسیایی به یک نتیجه ناامید کننده رسید و با نتیجه یک بر یک مقابل حریفش متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی است که کی‌روش پنجشنبه گذشته برای سپری کردن مرخصی 3 هفته‌ای راهی پرتغال شد تا در حال حاضر به مدت 70 روز اردوهای تیم ملی تعطیل باشد.

,

بر همین اساس تیم ملی فوتبال در ادامه این رقابت‌ها و در هفته سوم این رقابت‌ها در تاریخ 12 شهریور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی گوام خواهد رفت؛ تیمی که با 6 امتیاز در گروه چهارم رقابت‌ها یعنی گروهی که تیم‌های ملی ایران، گوام، هند، ترکمنستان و عمان قرار دارند صدرنشین است و تیم ملی ایران نیز در همین گروه با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد.

,

**فرصتی برای آزمون و خطا نیست

,

در اردویی که تیم ملی در تهران سپری کرد که شامل دو مینی کمپ 5 روزه و یک کمپ 10 روزه بود، کادر فنی تیم ملی از جمله کارلوس کی‌روش این فرصت را داشت تا با توجه به پایان لیگ برتر و عدم تطابق زمانی این اردو با برنامه‌های مسابقاتی تیم‌های باشگاهی در رقابت‌های مختلف، بسیاری از بازیکنان مدنظر خود از جمله 9 بازیکن از تیم ملی امید را به اردو دعوت کرده تا ضمن کسب تجربه درون اردویی برای این تعداد، آنها را در معرض آزمایش قرار داده و بهترین‌های آنها را برای مسابقات پیش‌رو انتخاب کند.

,

کی‌روش و دستیارانش در نهایت دستاوردهای خوبی را از این اردو به دست آورده و با جوانان آینده‌دار خود برای دو دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان و مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه راهی ترکمنستان شدند.

,

برای ادامه کار اما فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال آغاز شده و به نظر می‌رسد دیگر از این دست فرصت‌ها برای کادر فنی تیم ملی پیش نیاید تا بخواهد در فرصت کوتاهی که دارد بازیکنان جدید بیشتری را مورد آزمون و خطا قرار داده و از دل آنها، پدیده‌های بیشتری را برای اردوها و دیدارهای بعدی تیم ملی انتخاب کند.

,

 

,

,

, ,

**5 شهریور آغاز اردوی بعدی تیم ملی

,

اردوی تیم ملی بعد از دیدار با ترکمنستان حدود 70 روز تعطیل تعطیل شده و سپس ملی‌پوشان برای برگزاری نخستین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی 2018 در تهران مقابل گوام از 5 شهریور ماه دوباره وارد اردو خواهند شد.

,

برنامه‌ زمان‌بندی تیم ملی از دیدار با گوام تا پایان این رقابت‌ها به شرح زیر است:

,

هفته سوم: ایران – گوام ( 12 شهریور 94)

,

هفته چهارم: هند – ایران ( 17 شهریور 94)

,

هفته پنجم: عمان – ایران ( 16 مهر 94)

,

هفته ششم: استراحت

,

هفته هفتم: ایران- ترکمنستان (21 آبان 94)

,

هفته هشتم: گوام – ایران ( 26 آبان 94)

,

هفته نهم: ایران – هند ( 5 فروردین)

,

هفته دهم: ایران – عمان (10 فروردین 95)

,

 

,

,

, ,

 

,

همچنین برنامه‌ زمانبندی‌های اردوهای درخواستی کی‌روش تا پایان فصل پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است با این توضیح که لیگ برتر 9 مرداد آغاز می‌شود و زمان نیم فصل نیز از تاریخ 19 دی تا 10 بهمن خواهد بود:

,

5 شهریور تا 17 شهریور

,

هفته سوم: ایران – گوام ( 12 شهریور 94)

,

هفته چهارم: هند – ایران ( 17 شهریور 94)

,

7 مهر تا 21 مهر

,

هفته پنجم: عمان – ایران ( 16 مهر 94)

,

دیدار دوستانه با ژاپن (این دیدار در تهران یا عمان برگزار خواهد شد)

,

12 آبان تا 26 آبان

,

سازمان لیگ در پیش نویس خود هفته دهم لیگ برتر در فصل آینده را بین روزهای 12 تا 14 آبان پیش بینی کرده و به احتمال زیاد اردوی ملی‌پوشان از 14 آبان آغاز خواهد شد.

,

هفته هفتم: ایران- ترکمنستان (21 آبان 94)

,

هفته هشتم: گوام – ایران ( 26 آبان 94)

,

25 اسفند 94 تا 10 فروردین 95

,

هفته نهم: ایران – هند ( 5 فروردین)

,

هفته دهم: ایران – عمان (10 فروردین 95)

,

**سفر به هند دو روز قبل از برگزاری این دیدار

,

تیم ملی فوتبال ایران از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 17 شهریور ماه سال جاری در هند به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت.

,

طبق آخرین اخبار قرار است هندی‌ها در ورزشگاه سری کانتیراوای بنگلور از تیم ملی ایران در این دیدار پذیرایی کنند.

,

هندی‌ها در دو دیدار گذشته خود مقابل عمان و گوام هر دو دیدار خود را واگذار کردند تا بدون امتیاز در قعر جدول گروه چهارم قرار داشته باشند.

,

بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی، کاروان ملی‌پوشان فوتبال ایران در ادامه برنامه اردویی و مسابقاتی خود به منظور دیدار با هند از هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، تنها 3 روز مانده به آغاز این دیدار راهی این کشور خواهد شد تا پس از یک جلسه ریکاوری و یک جلسه تمرینی خود را برای دیدار با هند آماده کنند.

,

منبع فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه