اخبار داغ

پزشکیان:

حساس بودن دنیا علیه ما نشان از پیشرفت علمی ما است/نباید از رهبر انقلاب جلوتر برویم یا عقب بیفتیم

حساس بودن دنیا علیه ما نشان از پیشرفت علمی ما است/نباید از رهبر انقلاب جلوتر برویم یا عقب بیفتیم
یک نماینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این‌که دنیا علیه ما حساس است و به ما فشار وارد می‌کند به معنای پیش رفتن ما است و اگر دستاورد یا پتانسیلی برای پیشرفت نداشتیم آنان به ما فشاری نمی‌آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکتر مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره نقش امضای برگه گزاری ملی هسته‌ای در حمایت از فعالیت‌های هسته‌ای کشور گفت: آنچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید مورد قبول و پذیرش همه باشد به شکلی که نه جلوتر برویم و نه عقب بایستیم، وقتی ایشان گروه مذاکره کننده هسته‌ای را تایید می‌کنند لزومی به گفتن حرفی اضافه نیست.

وی درباره پیشرفت‌های پزشکی هسته‌ای کشور خاطرنشان کرد: این‌که دنیا علیه ما حساس است و به ما فشار وارد می‌کند به معنای پیش رفتن ما است و اگر دستاورد یا پتانسیلی برای پیشرفت نداشتیم آنان به ما فشاری نمی‌آوردند.

نماینده مردم در تبریز، آذرشهر و اسکو  با اشاره به این‌که واقعیت این است که ما می‌توانیم به قدرت علمی دست پیدا کنیم و دشمنان از این موضوع می‌هراسند، ابراز کرد: اقدامات آنان نسبت به ما نشان از این است که ما قدرتی داریم که آنان می‌خواهند که این قدرت وجود نداشته باشد.

پزشکیان افزود: در دنیایی که هر کسی به دنبال منافع خود است باید تلاش کنیم وابستگی را به دنیا کم کنیم برای کاهش این مسئله باید مانند زمان جنگ تحمیلی به دنبال عظمت و عزت کشور باشیم.

وی با بیان این‌که ما با آنچه ابتدای انقلاب می‌گفتیم خیلی فاصله داریم، اظهارکرد: باید با اعتقاد و باور به دنبال حرف‌ها و اعتقادات‌مان باشیم اگر ما برای رسیدن به اهداف اولیه انقلاب با تمام توان تلاش کنیم به این موضوع خواهیم رسید البته به نظر می‌رسد ایمان و باور در ما سست شده است.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه