اخبار داغ

جانشین سازمان ورزش بسیج:

گزاره برگ ملی هسته‌ای را با خونمان تائید و امضا می‌کنیم

گزاره برگ ملی هسته‌ای را با خونمان تائید و امضا می‌کنیم
جانشین سازمان ورزش بسیج گفت: جامعه ورزش به عنوان بخشی از مردم و ادامه دهنده راه شهدا حاضر است که با الگو گرفتن از شهیدان گزاره برگ ملی هسته ای را با خون تائید و امضا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مهدی میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج در گفتگو با خبرنگار ورزش بسیج درباره گزاره برگ ملی هسته ای گفت: با آروزی قبولی طاعات و عبادات مردم ایران، قبل از پرداختن به این سوال پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان برابر آمریکا را تبریک می گویم.تنظیم گزاره برگ ملی هسته ای نشان از بصیرت و آگاهی مردم فهیم کشورمان دارد که مسائل اساسی کشور را با با دقت دنبال می کنند و این موضوع یکی از شاخص ترین ویژگی های ملت ایران که همواره در وقایع مختلف ثابت کرده اند که پاسدار و حافظ ارزش های انقلاب کشورمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برای رسیدن به این جایگاه مردم بهای سنگینی را پرداخت کرده اند و حالا که کشورما در برهه حساسی به سر می برد نمی توانند نسبت به مسئله هسته ای بی تفاوت باشند.درخواست هایی هم که در گزاره برگ ملی مطرح شده موضوعاتی خارج از عقل و منطق نیست. مردم کشورمان استقلال و و عزت ملی را می خواهند، ملتی که از سال 42 به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب پیش آمدند و دست آیادی استکبار یعنی آمریکایی رها را کشور کوتاه کردند و در جنگ تحمیلی نیر با مقاومت خیلی از عزیزانشان را در راه استقلال مملکت از دست دادند اما مقابل زورگویی های آمریکا ایستادگی کردند.

,

جانشین سازمان ورزش بسیج با اشاره به اینکه امام راحل فرموده اند ما احتیاجی به رابطه با آمریکا نداریم و این آمریکا است که به رابطه ما آمریکا دارد، تاکید کرد: رمز انقلاب ما هیهات من الذله و ایستادگی برابر زور است و این انقلاب هم اکنون به صورت امانت در دستان ماست و باید پاسدار آرمان های آن باشیم.به همین خاطر تیم مذاکره کننده هسته ای باید در مذاکرات متوجه این موضوع باشند که نماینده چنین انقلاب و مردمی هستند و باید این اصول را مراعات کنند.

,

میرجلیلی خاطر نشان کرد: شش خواسته مردم در گزاره برگ ملی هسته ای بیانگر حفظ آرمان های انقلاب است و خیلی واضح، جامع و کامل است و از تدابیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری وام گرفته است. مسئولین مذاکره کننده نیز باید به این توجه داشته باشند که نگران مذاکره با آمریکا نباشند، که به گفته حضرت امام(ره) مذاکره با آمریکا افتخار نیست، آن هم کشوری که هم رهبر کبیر انقلاب و هم حضرت آقا چهره پلید، زشت و کریه آن را با روشنگری هایشان به دنیا نشان داده اند.

,

وی با بیان اینکه حمایت جامعه ورزش از گزاره برگ ملی هسته ای به عنوان بخشی از مردم صورت گرفته است، افزود: مردم با حضور در همه عرصه ها نشان داده اند که پشتوانه نظام هستند. ورزشکاران هم با حضور تمامی میدان ها پرچمدار ارزش های انقلاب و منتقل کننده آن به نسل جوان بوده اند. شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند و باید ما ادامه دهنده راهشان باشیم و با الگو گرفتن از شهیدان، حاضریم این گزاره برگ ملی هسته ای را با خونمان تائید و امضا کنیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه