اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان نور قم:

راهیان نور را براساس اقتصاد مقاومتی پایه‌ریزی کنیم

راهیان نور را براساس اقتصاد مقاومتی پایه‌ریزی کنیم
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای یادگیری و انجام کارهای سازنده دسته جمعی خصوصا فعالیتهای تشکیلاتی و محتوایی است، گفت: باید راهیان نور را براساس اقتصاد مقاومتی پایه ریزی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، ستار احمدوند، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) استان قم با تأکید بر کارکردها و اثر بخشی تمامی اردوها خصوصا اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای یادگیری و انجام کارهای سازنده دسته جمعی خصوصاً فعالیتهای تشکیلاتی و محتوایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,

وی بیان کرد: باید راهیان نور را براساس اقتصاد مقاومتی طرح‌ریزی و پایه‌ریزی کنیم چرا که این شیوه اثرات مفید و مثبتی دارد که بر گرفته از فرهنگ دوران هشت سال دفاع مقدس است.

احمدوند در ادامه تصریح کرد: پرداختن به آموزش مسائل اعتقادی، رفع شبهات دینی، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، افزایش روحیه برادری و صمیمیت در بین بسیجیان از جمله اهداف سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج است.

این مقام مسئول تاکید کرد: اردوهای راهیان نور نقش مهمی در رونق بازار شهرها و استان‌های میزبان در حوزه‌های خدمات و حمل و نقل و زیر ساخت دارد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه اردوهای راهیان نور یک حرکت عظیم مردمی است خاطرنشان کرد: سپاه های استانی می توانند با بسیج کردن افراد و تامین منابع مادی و معنوی و واگذاری بخش عظیمی از ماموریت‌های این حوزه به ادارات، دستگاه‌ها و مردم، کمک فراوانی به کاهش هزینه‌ها و بار مسئولیتی سپاه در این حوزه کنند.

ستار احمدوند در پایان افزود: سپاه استان قم در راستای ماموریتهای تخصصی خود در بخش های روایتگری، آموزش های تخصصی راویان، تحقیق و پژوهش در مورد جنگ، مسائل دفاع مقدس و رسیدگی و بهینه سازی اردوگاههای راهیان نور استانی در جنوب و غرب کشور گام های موثری برداشته است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه قم بیان کرد: جهت روایت‌گری در اردوی راهیان نور نزدیک به 400 نفر در مجموعه حفظ آثار آموزش دیدند که 260 نفر از آن‌ها را برای راهیان نور عید نوروز94 استفاده کردیم و در هر اتوبوس یک راوی داشت.

وی عنوان کرد: در حوزه خادم‌های راهیان نور، از 15 دی 93 ثبت نام به عمل آوردیم که بیش از 400 نفر شرکت کردند و از این تعداد 100 نفر در ایام عید کار پذیرایی و استقبال از زائران راهیان نور را انجام دادند.

انتهای متن/خ

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه