اخبار داغ

دفاع جانانه بازیگر معراجی‌ها از گزاره برگ ملی هسته‌ای

مهران رجبی: تا آخرین قطره خونم پای آرمان‌های کشور ایستاده‌ام

مهران رجبی: تا آخرین قطره خونم پای آرمان‌های کشور ایستاده‌ام
بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با حمایت از گزاره برگ ملی هسته‌ای گفت: من و همه مردم معتقدیم که ایران باید راهش را ادامه دهد چرا که تا به امروز ایستاده و بازهم می‌ایستد و به نظر می‌رسد این تحمل و ایستادگی نتیجه شیرینی در پی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مهران رجبی، بازیگر سرشناس تلویزیون و سینما در گفت‌وگو سیمرغ از 6 بند گزاره برگ ملی حمایت کرده و گفت: بنده نسبت به محتوای گزاره برگ ملی و 6 بندی که در آن گنجانده شده نظر مثبتی دارم و مسلما مثل تمام مردم ایران به آن اعتقاد داشته و پایبندم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: ما کشوری رو به رشد هستیم و باید پیشرفت کنیم و حال در مقابل کودک‌کش‌ها، تروریست‌ها و جنگ‌طلبان دنیا که ادعای تمدن هم دارند قرار گرفته‌ایم.

,

بازیگر سریال دردسرهای عظیم افزود:آنها در حالی که خودشان انرژی هسته‌ای در بهترین سطح ممکن دارند، بمب هسته‌ای و شیمیایی هم دارند و هم استفاده کرده‌اند و می‌کنند و هم اکنون هم می‌سازند و می‌فروشند، روبروی ما در مذاکرات هسته‌ای قرار گرفته‌اند و می‌خواهند حرف خودشان را برای ما دیکته کنند. 

,

رجبی اظهار داشت: من و همه مردم معتقدیم که ایران باید راهش را ادامه دهد چرا که تا به امروز ایستاده و بازهم می‌ایستد و سخت شرایط را تحمل می‌کند و به نظر می‌رسد این تحمل و ایستادگی نتیجه شیرینی در پی خواهد داشت. 

,

بازیگر اخراجی‌ها بیان داشت: بنده تا آخرین قطره خونم پای آرمان‌های کشور و محتوای گزاره برگ ملی هستم و خواهم ماند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه