اخبار داغ

واکنش اولیه 3 بازار مهم به اخبار هسته‌ای

واکنش اولیه 3 بازار مهم به اخبار هسته‌ای
با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه مذاکرات هسته ای و خوش بینی های موجود در این باره، رونق بازار سهام با رشد و افت دو بازار رقیب همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملت بازار، در پی رسیدن اخبار خوش هسته ای مبنی بر نزدیک شدن ایران و گروه 1+5 به توافق نهایی، بازار سهام سرخوش از این اخبار اولین روز کاری هفته را با رشد حدود 1000 واحدی آغاز کرد تا یکه تاز رشد در میان بازارهای مالی و رقیب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این میان گروه های بانک، خودرو، پالایشی، پتروشیمی، حمل و نقل و ... در کنار برخی تک سهم های بازار با رشد قیمت، بیشترین تاثیر مثبت را بر روند شاخص گذاشتند تا این متغیر به 65 هزار و 860 واحد برسد.

,

براساس این گزارش، در برابر نمایان شدن نشانه های رونق در بازار سهام آن هم با رشد کم سابقه شاخص، بازار ارز هم در رویدادی جالب به اخبار هسته ای عکس العمل واکنش مثبت نشان داد و قیمت هر دلار با رشد روبه رو شد تا شاید فرصت فروش را برای سرمایه گذاران این حوزه فراهم آورد.

,

این در حالی است که هر دلار آمریکا از ابتدای معاملات امروز با نوسان قیمت  روبه رو شد و تا لحظه تنظیم گزارش با رشد 18تومانی نسبت به روز گذشته به رقم 3 هزار و 313 تومان رسیده است.

,

همچنین در مقابل رشد دو بازار سهام و ارز، بازار طلا با افت قیمت همراه بود. به طوری که تا لحظه تنظیم گزارش، طلای 18 عیار با 115تومان کاهش نسبت به روز ماقبل به 91 هزار و 677 تومان رسید.

,

قیمت سکه بهار آزادی هم با افت 2500 هزار تومانی به 894 هزار و 500 تومان بالغ شد.

,

بنابراین گزارش، بدون شک روند حرکتی سه بازار سهام، ارز و طلا طی روزهای آینده با توجه به جنس اخبار هسته ای دچار تغییر و تحولات بیشتری مواجه خواهد شد که باید منتظر ماند و دید.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه