اخبار داغ

شیلی با شکست آرژانتین قهرمان شد/ ناکامی و حسرت ادامه دار مسی در تیم ملی

شیلی با شکست آرژانتین قهرمان شد/ ناکامی و حسرت ادامه دار مسی در تیم ملی
شیلی در ضربات مرگبار پنالتی آرژانتین را شکست داد و عنوان قهرمانی کوپا آمریکا را برای اولین بار بدست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانافینال رقابت‌های کوپا آمریکا 30 دقیقه بامداد به وقت ایران میان تیم‌های فوتبال شیلی و آرژانتین در سانتیاگو برگزار شد که در پایان 90 دقیقه این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا ضربات پنالتی تیم قهرمان را مشخص کنذ و در این ضربات در نهایت شیلی با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و برای اولین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دو تیم در نیمه اول بازی پربرخوردی را به نمایش گذاشتند و حتی آنخل دی‌ماریا ستاره منچستری آلبی سلسته دچار مصدومیت شد و بالاجبار زمین بازی را ترک کرد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها نگذشت.

,

در نیمه دوم شاگردان مارتینو تا حدودی توانستند فشار ابتدای بازی را دفع کنند و خطراتی را روی دروازه شیلی ایجاد کردند اما مهمترین فرصت در دقیقه 92 برای آرژانتین به هدر رفت.

,

پاس طلایی لاوتزی برای هیگواین این مهاجم سابق رئال را مقابل دروازه خالی شیلی قرار داد اما هیگواین ناباورانه این فرصت را از دست داد تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد تا این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

,

نیمه اول وقت‌های اضافه هم گلی در برنداشت و مهمترین اتفاق این نیمه اشتباه عجیب ماسکرانو بود که الکسیس سانچس را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان آرژانتین قرار داد اما ضربه مهاجم آرسنال با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

,

در نیمه دوم وقت‌های اضافه هم توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

,

در این ضربات شیلی موفق ظاهر شد و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و برای اولین بار عنوان قهرمانی کوپا آمریکا را بدست آورد.

,

لیونل مسی هم که برای دومین سال متوالی با تیم ملی آرژانتین به فینال رسیده بود پس از ناکامی در جام جهانی در ک.پا آمریکا هم ناکام ماند تا همچنان در حسرت کسب جام با آلبی سلسته باقی بماند.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه