اخبار داغ

نماینده مردم ماهشهر در مجلس:

مدیران فتنه گر و نگاه وارداتی، عامل رکود علمی دانشگاه هاست/در بحث بورسیه ها فقط دنبال کوبیدن طرف مقابل بودند

مدیران فتنه گر و نگاه وارداتی، عامل رکود علمی دانشگاه هاست/در بحث بورسیه ها فقط دنبال کوبیدن طرف مقابل بودند
حبیب آقاجری گفت:در این قضیه، آبروی برخی را بی جهت بردند در مجلس نماینده ای داشتیم که اصلا بورسیه نبود ولی نامش را در لیست بورسیه های غیرقانونی منتشر کردند اگر این کار نامش جفا نیست پس چیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در گفتگو با رهیاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش رشد علمی دانشگاه ها اظهار داشت:در دو سال گذشته آنچه اتفاق افتاد نسبت به سالهای گذشته، یک رکود علمی واقعی بود سالهای گذشته در تمام زمینه ها مثل نانو، هوافضا و هسته ای جهش علمی داشتیم اما امروز این وضعیت وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد:وزارت علوم بعد از تغییر مدیریت ها و نگاهی که مجموعه جدید داشت عامل رکود علمی دانشگاه ها شد در گذشته نگاه بیشتر متکی به داخل بود ولی الان اینگونه نیست هم در بحث علمی هم در بحث اقتصاد، نگاه دولت به بیرون است.
,
 
,
آقاجری تاکید کرد:مسئولین دولتی حتی در سطح وزیر بیش از تولیدات داخلی به واردات فکر می کنند در تولید علم هم همین نگاه وارداتی وجود دارد.
,
 
,
وی در خصوص علت کاهش رشد علمی گفت:کسانی در وزارت علوم مشغول به کار شدند که ما هنوز هم روی آنها حرف داریم برخی معاونین وزیر در فتنه 88 نقش داشته اند وقتی چنین کسانی در راس کار قرار بگیرند خروجی کار روشن است.
,
 
,
نماینده مردم ماهشهر با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر دور کردن دانشگاه ها از حاشیه‌سازی و سیاست‌بازی تصریح کرد:باید انسان های انقلابی و معتقد به این نظام ، متصدی امور شوند تا با کارآیی بیشتری دغدغه های رهبر انقلاب را در دانشگاه ها پیش ببرند ولی وقتی فتنه گران در کار باشند دانشگاه ها را به حاشیه می برند برخی از اینها منتظرند تا شرایطی پیش بیاید تا مثل فتنه 88 را رقم بزنند.
,
 
,
اقاجری در خصوص حاشیه سازی درباره موضوع بورسیه ها  گفت:در بحث بورسیه ها، سیاسی عمل کردند می خواستند طرف مقابل خود را بکوبند برای همین حق بعضی ها را پایمال کردند باید بحث بورسیه ها را درست بررسی می کردند که اگر خلافی صورت گرفته است با متخلف برخورد کنند ولی آنها تمام کار را زیر سوال بردند.
,
 
,
وی ادامه داد:در این قضیه، آبروی برخی را بی جهت بردند در مجلس نماینده ای داشتیم که اصلا بورسیه نبود ولی نامش را در لیست بورسیه های غیرقانونی منتشر کردند اگر این کار نامش جفا نیست پس چیست؟
,
 
,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه