اخبار داغ

نماینده مردم تهران:

مجلس به توافق بدون امضا ورود خواهد کرد

مجلس به توافق بدون امضا ورود خواهد کرد
نماینده مردم تهران گفت: اگر دولت بخواهد با توافق بدون امضا به تعهدات خودش عمل بکند معنایش این است که دولت تعهد می دهد و مصوبه مجلس در آن صورت هم لازم الاجرا می شود حتی اگر امضا هم صورت نگرفته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا "حمید رسایی"، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفتگو با ایلام بیدار در رابطه با تمدید یک هفته ای مذاکرات هسته ای گفت: هفته پیش رو برای دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده، هفته ای سرنوشت ساز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: تصمیم نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس نص صریح قانون اساسی از سوی عالی ترین مقام کشورمان بارها بویژه در سخنرانی اخیر امام خامنه ای در جمع مسوولان عالی کشور به شکل کاملا شفاف و صریحی مشخص شده است، آنجا که فرمودند: "همه مسوولان کشور به دنبال توافق خوب هستند، توافقی که عزت ملت ایران را حفظ کند، حقوق هسته ای آن را به رسمیت بشناسد و موجب لغو کلیه  تحریم های ظالمانه شود." 

,

این نماینده مجلس افزود: رهبر انقلاب همچنین پیش از این تاکید کرده اند که توافق نکردن، شرف دارد بر توافق بد و توافق بد، توافقی است که این ویژگی ها را نداشته باشد.

,

رسایی ادامه داد: در این که ملت ایران به دنبال توافق خوب است، تردیدی نیست و حتی اگر برای این موضوع رفراندوم هم برگزار شود، بدون تردید ایستادگی مسوولان جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی های مستکبرین و پافشاری بر حقوق هسته ای،  نتیجه ای است که اکثریت قریب به اتفاق آرای چنین رفراندومی را به خود اختصاص خواهد داد.

,

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: مهمترین دلیل برای صحت این ادعا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است، سال 92 انتخابات ریاست جمهوری در حالی با 6 کاندیدا به نقطه رای گیری از مردم رسید که موضوع انرژی هسته ای یکی از  مهمترین دغدغه های مردم و از جمله مهمترین شعارهای انتخاباتی کاندیداها بود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلام بیدار مبنی بر اینکه گمانه زنی ها خبر از توافق بدون امضا حکایت دارد و این توافق دست مجلس را همچون توافق لوزان می بندد،تاکید کرد: اگر توافقی صورت بگیرد که امضا نشود تعهد آور نیست و این ریسک بزرگی از طرف دولت خواهد بود.

,

وی تأکید کرد: اگر دولت بخواهد با این توافق بدون امضا به تعهدات خودش عمل بکند معنایش این است که دولت تعهد می دهد و مصوبه مجلس در آن صورت هم لازم الاجرا می شود حتی اگر امضا هم صورت نگرفته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه