اخبار داغ

در حمایت از یک کاندیدای اصلاح‌طلب صورت گرفت؛

ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان با حضور مسئولان دولتی!

ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان با حضور مسئولان دولتی!
حمایت دولت از اصلاح‌طلبان برای سپردن کرسی‌های مجلس به حامیان خود، یکی از استراتژی‌هایی است که گویا برخی مسئولان با حضور جدی در جمع‌های انتخاباتی آن را دنبال می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از بصیرنیوز، در چند شب اخیر جلسه شورای اصلاح‌طلبان در یکی هتل‌های فریدونکنار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرنیوز,


بر اساس گفته منابع آگاه، در این جلسه که تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان فریدونکناری به ضیافت افطاری دعوت بودند، برنامه‌های انتخاباتی آنان پیگیری شد و شرایط جدید نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این ضیافت افطاری که در مورد مباحث انتخاباتی و یک‌دلی اصلاح‌طلبان برای حمایت از کاندیدای موردنظر صورت گرفت، تعدادی از مسئولان دولتی نیز حاضر بودند.

این در حالی است که مسئولان ارشد اجرایی کشور، استان و شهرستان از بی‌طرفی تمام برای برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان سخن به میان می‌آورند اما این برای چندمین‌بار است که مسئولان فریدونکنار در اینگونه مراسم‌ حاضر می‌شوند.

به هر حال به نظر می‌رسد حمایت دولت از اصلاح‌طلبان برای سپردن کرسی‌های مجلس به حامیان خود، یکی از استراتژی‌هایی است که گویا برخی مسئولان با حضور جدی در جمع‌های انتخاباتی آن را دنبال می‌کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه