اخبار داغ

درگیری‌‌ داعش‌-‌النصره در «حوض‌یرموک»

درگیری‌‌ داعش‌-‌النصره در «حوض‌یرموک»
منطقه «حوض یرموک» در جنوب سوریه چند روزی است که شاهد درگیری‌های متوالی و شدید دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره است که تاکنون ده‌ها کشته از دو طرف برجای گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،  با وجود درخواست‌های بسیاری که از ابتدای ماه رمضان از سوی برخی گروه‌های مسلح جهت پایان دادن به درگیری این گروه‌ها در جنوب سوریه با یکدیگر صورت گرفته، با این حال منطقه «حوض یرموک»، واقع در ریف غربی درعا چند روزی است که شاهد درگیری‌های خونین و شدید بین گروه‌های تروریستی تکفیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنابر گزارش‌ها دو گروه تروریستی تکفیری «گردان شهدای یرموک»، وابسته به داعش و «جیش الفتح» متشکل از جبهه النصره و جنبش آزادگان شام منطقه حوض یرموک را به عرصه خونین‌ترین درگیری‌های مسلحانه بین خود تبدیل کرده‌اند.

,

این درگیری‌ها که تاکنون ده‌ها کشته از دو طرف برجای گذاشته است، در محورهای منطقه العلان و اطراف شهرک‌های عین ذکر و القصیر جریان دارد و النصره پس از محاصره چند روزه منطقه حوض یرموک تلاش می‌کند، آن را تصرف کند.

,

به همین منظور از صبح امروز (سه‌شنبه) درگیری‌های شدیدی در این منطقه جریان دارد و طی آن «عاصم القدیری» فرمانده میدانی داعش به همراه شماری از عناصرش کشته شده و این درگیری‌ها همچنان با شدت بین دو طرف ادامه دارد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه