اخبار داغ

قرارداد مخفیانه دستیار کی روش با یک تیم لیگ برتری؛ فروش اطلاعات!

قرارداد مخفیانه دستیار کی روش با یک تیم لیگ برتری؛ فروش اطلاعات!
طی فصل گذشته یکی از افراد کادر فنی تیم ملی که از معتمدان کی روش هم به حساب می آید با یکی از باشگاه های لیگ برتری به صورت مخفیانه همکاری می کرد و حتی با وی یک قرارداد زیرمیزی هم امضا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناشاید  این برای نخستین بار در فوتبال جهان  باشد که یکی از افراد کادر فنی یک  تیم ملی با یک تیم باشگاهی فعالیت می کند.  این فرد بسیاری از بازی های تیم های لیگ باشگاهی را به عنوان مربی تیم ملی رصد می کرد و همگان تصور می کردند یادداشت های او تنها برای کی روش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما کاشف به عمل آمد که او نت های خود را به یکی از مربیان تیم های لیگ برتری می داده است. آنالیز تیم های حریف، آگاهی از نقاظ قوت و ضعف آنها و کلا هر چیزی که به کمک مربی این تیم لیگ برتری می آمد توسط این فرد تهیه می شد و در اختیار این باشگاه قرار می گرفت.

,

نکته جالب در اینجاست که نه کی روش از این موضوع آگاه است و نه فدراسیون فوتبال آن را می‌داند. البته طرفین هم هیچ کاغذی را به امضا نرساندند تا مدرک جرمی به جا نماند.

,

اما این عضو کادر فنی تیم ملی در لیگ چهاردهم اصرار زیادی به استفاده از نرم افزار و سخت افرازهای روز جهان داشت و این تیم لیگ برتری از تجهیزاتی که این فرد وارد کرده بود استفاده می کرد.

,

از آنجایی که همواره فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق کی روش و دستیارانش دچار مشکل است شاید این فرد و دیگر افراد کادر فنی چاره ای نداشته باشند که به صورت مخفیانه با تیم های لیگ برتری همکاری کنند.

,

شفقنا

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه