اخبار داغ

افشارزاده: قرارداد کرار نباید تمدید می شد!

افشارزاده: قرارداد کرار نباید تمدید می شد!
مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که نباید قرارداد کرار جاسم تمدید می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابهرام افشارزاد در رابطه با مذاکرات خود با گزینه اسپانسری استقلال گفت: طی این مدت ما بیکار نبودیم و مذاکرات خوبی را با این شرکت داشتیم و به نتایج خوبی رسیدیم اما هنوز چیزی نهایی نشده است و فعلا باشگاه اسپانسر رسمی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا سبک دست و شرکت متبوع وی گزینه اصلی اسپانسری استقلال هستند، تصریح کرد: بله اما همانطور که گفتم هنوز چیزی نهایی نشده است و به امید خدا طی چند روز آینده تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

,

افشارزاده درباره شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: شکر خدا خواسته های کادر فنی محقق شده است و آقای نظری توانستند بازیکنان را با وجود مشکلات جذب کنند و کسانی که لازم بود قراردادشان تمدید شد تا بتوانیم حضور مقتدرانه ای در فصل جاری داشته باشیم. بازیکنان از روز سه شنبه به اردو خواهند رفت که امیدواریم این اردو نتایج خوبی داشته باشد و

,

تیم از هفته های ابتدایی به فرم مورد نظر کادر فنی دست یابد.

,

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا با تمدید قرار داد کرار جاسم مخالف بوده اید، گفت: من به عنوان مدیر عامل در این مورد نظر دادم و به نظرم نباید قرارداد کرار تمدید می شد زیرا فصل گذشته نتوانستیم با او همکاری خوبی داشته باشیم. اکنون نیز امیدوارم مشکلات سال گذشته پیش نیاید اما با توجه به روحیات کرار بعید است.

,

شفقنا

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه