اخبار داغ

آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با ضرغام اسماعیل

آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با ضرغام اسماعیل
روز گذشته مصطفی قنبرپور مشاور علی اکبر طاهری در نقل و انتقالات طی مصاحبه‌ای اعلام کرد باشگاه پرسپولیس به جذب ضرغام اسماعیل نزدیک شده است و این گزینه نسبت به سایر گزینه‌ها به این باشگاه نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناقنبرپور در حالی خبر از مذاکرات جدی با ضرغام می‌دهد که مدیربرنامه‌های این بازیکن در ایران می‌گوید چهار روز قبل آخرین بار با حسین عبدی صحبت کرده و البته صحبت طرفین نتیجه خاصی دربر نداشته است. قنبرپور در حالی از نزدیک شدن به ضرغام خبر می‌دهد که مدیر برنامه‌های این بازیکن چیز تازه‌ای برای گفتن ندارد الا اینکه همین دیروز باشگاه الوصل امارات پیشنهاد تازه‌ای رو کرده و همین پیشنهاد می‌تواند ضرغام را هوایی کند. هر چند پیشنهاد باشگاه اماراتی هنوز رسمی نیست و در حد حرف و حدیث ابتدایی مطرح شده اما گفته می‌شود رقم پیشنهادی آنها با آنچه پرسپولیس قصد دارد برای اسماعیل کنار بگذارد، تفاوت چشمگیری دارد. با این حال اگر پیشنهاد الوصل را فعلا خطرناک ندانیم به نظر نمی‌رسد سایر تیم‌ها به اندازه پرسپولیس برای خرید این مدافع چپ عراقی جدی و مصر باشند. به گفته مدیربرنامه‌های ضرغام، وی باعث شده تا پیشنهاد العین امارات به این بازیکن منتفی شود چرا که این باشگاه اماراتی بازیکن خارجی زیاد دارد و شرایط برای ضرغام در این باشگاه نمی‌توانست راحت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این حال ضرغام دوست دارد به پرسپولیس بیاید و حاضر است با 300 هزار دلار کمتر از آنچه الوصل گفته، پرسپولیسی شود اما سوال اینجاست که آیا پرسپولیس حاضر است رقم درخواستی اسماعیل را فراهم کند یا نه؟
در عین حال باشگاه پرسپولیس و شخص علی اکبر طاهری قصد دارند ضرغام را از طریق دیگری غیر از واسطه ایرانی‌اش به پرسپولیس بکشانند که البته تلاش باشگاه یک بار به هدف ننشسته است و تنها باعث شده قیمت ضرغام به شکل کاذبی بالاتر برود. پیشنهاد هدایتی هم به این ماجرا اضافه شده تا ضرغام باز هم خواستار پول بیشتری باشد و هر روز پیشنهادهای دیگرش را به رخ پرسپولیسی‌ها بکشاند. ضرغام اسماعیل که چندی پیش تا آستانه پیوستن به الکویت رفته بود تمایل اولیه را برای پرسپولیسی شدن نشان داده اما باشگاه پرسپولیس هنوز به طور رسمی خواستار او نشده و خبری از نامه رسمی برای باشگاه الشرطه و اقدامات جدی باشگاه برای جذب این بازیکن نیست. از سوی دیگر ضرغام همچنان دنبال برانداز کردن پیشنهادهایی است که به او رسیده و می‌خواهد قیمتش را بالاتر ببرد اما همه منتظرند تا ببینند او طی یکی دو روز آینده بالاخره جواب قطعی را به پرسپولیس خواهد داد یا نه.

,
,

ایران ورزشی

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه