اخبار داغ

تخفیف 5 تا 9 میلیونی رنو برای عید فطر

تخفیف 5 تا 9 میلیونی رنو برای عید فطر
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام عید سعید فطر و با توجه به کاهش نرخ ارز، نگین خودرو فروش ویژه محصولات خود را از روزگذشته در شعب تهران و نمایندگی‌های سراسر کشور آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


شکوهی گفت: محصولات نگین خودرو در پایان ماه مبارک رمضان به دو صورت فروش نقدی و اقساطی به مشتریان ارائه شده که در طرح فروش نقدی از ۵ تا ۹ میلیون تومان تخفیف برای مشتریان این محصولات در نظر گرفته شده است. البته در شرایط اقساطی نیز پیش از این نگین خودرو شرایط ویژه فروش رنو داستر را که از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای اروپایی است و توانسته بسیاری از گواهینامه‌های ایمنی بین‌المللی را کسب کند با تسهیلات یکساله بدون بهره اعلام کرده بود که با استقبال مشتریان مواجه شد و شرایط رقابتی مناسبی را برای این خودرو فراهم کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر بهترین فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند این خودروها را با دوره بازپرداخت‌های ۱۲ ماهه، ۲۱ ماهه و ۲۴ ماهه خریداری کنند.

 شکوهی در ادامه افزود: رنو داستر اتوماتیک Exclusive و رنو فلوئنس دنده ای Exclusive از جمله محصولات جدید نگین خودرو هستند که در این عید خجسته برای اولین بار با شرایط خاص و در تعدادی محدود به علاقمندان عرضه می‌شود. خودرو لوکس سفران ۲۵۰۰ سی سی با موتور پر قدرت شش سیلندر و آپشن‌های کم نظیر نیز بیشترین تخفیف در این طرح را به خود اختصاص داده است. در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی و قیمت قطعی به فروش می‌رسند.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه