اخبار داغ

نفر اول رشته کنکور تجربی:

مطمئن بودم جزو ده نفر اول برتر می شوم/ می خواهم پزشکی بخوانم

مطمئن بودم جزو ده نفر اول برتر می شوم/ می خواهم پزشکی بخوانم
نفر اول رشته کنکور تجربی اظهار کرد: نمی توانم بگویم این رتبه را صرفا به خاطر بهره ی هوشی خود کسب کرده ام چرا که اگر تلاش من از سال دوم دبیرستان شروع نمی شد این رتبه را کسب نمی کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، صبح امروز  نفرات برتر کنکور 94 در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی وفنی ، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در بین نفرات برتر کنکور سراسری سال 94 ، نام سارا همتی، دانش آموز تبریزی به عنوان نفر اول کنکور تجربی به چشم می خورد.

,

سارا همتی در گفتگو با خبرنگار آناج ضمن تشریح وضعیت تحصیلی خود گفت: از کسب رتبه اول زیاد شوکه نشدم چرا که انتظار داشتم چنین رتبه ای را به دست بیاورم.

,

وی ادامه داد: معمولا در کنکور های آزمایشی همیشه رتبه های برتر را کسب می کردم و می دانستم در ردیف ده نفر برتر کنکور قرار خواهم گرفت.

,

وی اضافه کرد: متولد سال 75 هستم و از سال دوم دبیرستان، برای کنکور درس می خواندم و می توان گفت در پیش دانشگاهی تمام تلاشم را برای کنکور صرف کردم.

,

همتی خاطرنشان کرد: شرکت در کلاس های کنکور در صورتی می تواند به یک دانش آموز کمک کند که وقت گیر نبوده و جنبه آموزشی داشته باشد.

,

وی اضافه کرد: تصمیم من برای ورود به رشته پزشکی جدی است ولی اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم دو رشته را به صورت هم زمان بخوانم.

,

وی به دانش آموزانی که قصد شرکت در کنور سراسری سال 95 دارند توصیه کرد؛ مطالعه مستمر و مفید در کنار شرکت در کنکور های آزمایشی را به عنوان اولویت تحصیلی خود به کار گیرید و با توکل به خدا در آرامش هدف خود را دنبال کنید.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه