اخبار داغ

پیام صادقیان: اشتباه کردم و تاوانش را پس می‌دهم

پیام صادقیان: اشتباه کردم و تاوانش را پس می‌دهم
پیام صادقیان روزهای آرامی را در نفت تهران سپری می‌کند اما هنوز هم همه خاطراتی که دوست دارد را دوباره مجسم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تک‌تک دقایق قشنگی که در پرسپولیس داشت و می‌توانست باز هم داشته باشد. خیال او این روزها راحت‌تر از قبل است ولی باز هم... تیمش جمعه 9 مردادماه با تراکتورسازی بازی دارد، آن هم در تبریز. پیام می‌خواهد بر سر مزار پدر برود، کمی سبک شود و به قول خودش برای لیگ پانزدهم استارت خوبی بزند. شما هم اگر کنجکاوید تا ادامه حرف‌های شماره 11 نفت تهران را بخوانید، با ما و پیام صادقیان باشید تا انتهای مصاحبه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیام صادقیان این روزها چگونه روزگارش را سپری می‌کند؟
شاید راحت‌تر و آسوده‌تر از قبل. احساس می‌کنم آرامش بیشتری دارم. بی‌سر و صدا سر تمرین می‌روم. کارم را دنبال می‌کنم و به آپارتمانم برمی‌گردم. فکر می‌کنم دیگر زیر ذره‌بین نیستم!

,
,

حالا این خوب است یا بد؟
آرامش داشتن همیشه خوب است. این روزها بیشتر روی کارم در نفت تهران تمرکز می‌کنم و تصمیم گرفتم سالی متفاوت را رقم بزنم. می‌خواهم پیام صادقیان را دوباره به فوتبال ایران معرفی کنم.

,
,

ولی شنیدیم کمی مصدوم شدی. درست است؟
چیز خاصی نبود. الان که با شما صحبت می‌کنم، سرحال و قبراق هستم و مشکلی ندارم. باور کنید برای شروع لیگ پانزدهم لحظه‌شماری می‌کنم.

,
,

هفته اول هم باید روبه‌روی همشهریان خودت به میدان بروی. بازی در تبریز سخت نیست؟
شکی وجود ندارد که بازی در تبریز و مقابل تراکتورسازی سخت اما برای من بسیار هیجان‌انگیز است. فصل گذشته نتوانستم آنچنان که باید و شاید در لیگ بازی کنم و دوران سختی را پشت ‌سر گذاشتم. حالا انگیزه کافی دارم. بازی در تبریز آن هم در هفته اول لیگ فکر می‌کنم قسمت بوده باشد.

,
,

چطور؟!
می‌خواهم با اجازه علی‌آقا منصوریان اگر بشود قبل از بازی با تراکتورسازی سر خاک پدر مرحومم بروم و از آن خدابیامرز رخصت بگیرم. دلم بدجوری هوای آنجا را کرده است. به همین خاطر گفتم که شاید قسمت بوده اولین بازی من با لباس نفت تهران در تبریز برگزار شود.

,
,

قرار است در همان پست دلخواهت یعنی پشت مهاجم بازی کنی؟
فرقی نمی‌کند، هر جایی علی‌آقا صلاح بداند، حاضرم بازی کنم.

,
,

ولی اگر اشتباه نکنیم، زمانی با حمید درخشان به مشکل خورده بودی که چرا از تو در پست هافبک راست استفاده می‌کند.
دروغ نمی‌گویم، من دوست دارم در پست هافبک هجومی بازی کنم و آزادتر باشم اما همان‌طور که گفتم، همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم دارد. (می‌خندد و ادامه می‌دهد) الان باتجربه‌تر شده‌ام!

,
,

کم نیستند کسانی که نفت تهران را مدعی قهرمانی می‌دانند. آیا این حرف درستی است؟
ما تیم خوبی داریم. کادر مدیریتی و فنی ما بی‌حاشیه و سر و صدا کارش را دنبال می‌کند و فصل گذشته هم نفت تهران تا آخرین هفته‌ها در صدر جدول لیگ برتر ایستاده بود. امسال هم اهداف بزرگی در سر داریم که ان‌شاءا... با هدایت آقای منصوریان و همت بچه‌ها به آن خواهیم رسید.

,
,

طی هفته‌های گذشته بزرگترین مزیت نفت تهران را در چه چیز یا نکته‌ای دیدی؟
آرامش، آرامش و باز هم آرامش! اینجا همه چیز سر جای خودش است و همه به وظایف خود آشنا هستند. حاشیه‌ای هم وجود ندارد و بازیکن هم راحت‌تر است.

,
,

یعنی پرسپولیس را کاملاً فراموش کرده‌ای؟
مگر می‌شود فراموش کرد؟ من مدیون هواداران پرسپولیس هستم اما در حال حاضر فقط به موفقیت نفت تهران فکر می‌کنم. درخشش در این تیم از هر دو سر برد است و می‌خواهم فصل خوب و بی‌حاشیه‌ای را سپری کنم.

,
,

علیرضا منصوریان در مصاحبه‌هایش گفته کاری می‌کند آخر فصل پیام صادقیان ملی‌پوش شود. خودت هم چنین هدفی در سر داری؟
ان‌شاءا... جوری بازی می‌کنم که زودتر ملی‌پوش شوم! الان احساس بسیار خوبی در تمرینات نفت دارم و می‌بینم همه می‌خواهند از من حمایت کنند. از کادر فنی گرفته تا همبازیان باتجربه و جوانم در تیم که رابطه بسیار خوبی با من برقرار کرده و همین مسئله کمک می‌کند بهترین بازی‌هایم را در لیگ پانزدهم ارائه بدهم.

,
,

یک سؤال خاص داریم؛ می‌دانیم به علی کریمی خیلی علاقه‌مند هستی و حتی در مصاحبه با خبرورزشی گفته بودی دوست دارم در پرسپولیس بمانم و شماره 8 را بپوشم اما بالاجبار به نفت تهران رفتی. هنوز هم روی همان حرف قبلی‌ات هستی؟
همان‌طور که گفتم، در حال حاضر فقط روی نفت تهران تمرکز کرده‌ام اما به علی‌آقا کریمی خیلی ارادت دارم. خیلی هم دوست دارم روزی به پرسپولیس برگردم و شماره 8 علی‌آقا را بپوشم. بالاخره دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

,
,

پیام، یک پیشکسوت و بزرگ پرسپولیس هم از دست تو شاکی است. نمی‌خواهی از او دلجویی کنی؟
(با کنجکاوی فراوان) چه کسی؟!

,
,

یعنی خودت نمی‌دانی؟!
نه به جان خودم! من که به کسی بد نکردم و...

,
,

منظورمان کریم باقری است. متوجه شدی؟
آقاکریم که سرور ماست. من همان‌موقع بعد از بازی با سایپا هم گفتم که باقری بزرگ ماست. مطمئن باشید قبل از شروع لیگ و بازی با تراکتورسازی به آقاکریم زنگ می‌زنم و رخصت می‌گیرم. هرچه نباشد، او یکی از بزرگان پرسپولیس و فوتبال ایران است. از آن گذشته آقاکریم افتخار فوتبال آذربایجان به شمار می‌رود. وظیفه‌ام است که به آقای باقری زنگ بزنم.

,
,

واقعاً از دست کریم باقری دلخور نیستی؟
اصلاً و ابداً! چرا باید دلخور باشم؟!

,
,

برخی‌ها جدایی‌ات از پرسپولیس را به کریم باقری ربط می‌دهند و خود برانکو هم تلویحاً همین حرف را زد...
به هیچ ‌عنوان نمی‌خواهم به گذشته برگردم. هرچه بود، تمام شد و رفت. تصمیم گرفتم فقط به آینده نگاه کنم. نشستن، غصه خوردن و به گذشته فکر کردن دردی را دوا نمی‌کند!

,
,

باورش سخت است که به دوران بازی در پرسپولیس فکر نکنی!
حق با شماست اما خیلی زود به آینده می‌رسم. به هر حال دوران شیرین و تلخی را سپری کردم. هنوز هم هواداران پرسپولیس در کوچه و خیابان به من لطف دارند و می‌پرسند چرا رفتی؟ (صدایش ناگهان قطع می‌شود!)

,
,

الو! الو! رفتی؟!
نه داداش! داشتم فکر می‌کردم. یک لحظه گذشته را جلوی چشمانم مجسم کردم. هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا رفتی؟ و من هم جواب می‌دهم شرمنده همه طرفداران پرسپولیس هستم.

,
,

بی‌تعارف خودت را چقدر مقصر می‌دانی؟ کسی در فوتبال و استعداد پیام صادقیان شکی ندارد اما چرا باید ورد زبان همه، حواشی تو باشد؟
(صادقانه می‌گوید) بی‌تقصیر نبودم ولی باید خودتان را جای من بگذارید. شرایط پرسپولیس و همین‌طور استقلال خیلی فرق می‌کند. همین که بدرخشی و اسمت سر زبان‌ها بیفتد، همه روی تو زوم می‌کنند. برخی افراد به تو نزدیک می‌شوند تا سوءاستفاده کنند و به اهداف خود برسند. من نمی‌گویم همه اتفاقات حاشیه‌ای تقصیر دیگران است اما پیام صادقیان اشتباه کرد و تاوانش را بیشتر از همه، خودش پس داد.

,
,

همین حرف‌ها را به جوانان دیگر زدی؟ به طور مثال شنیدیم مدتی است برخی هنرپیشه‌های مرد تلویزیونی و سینمایی خودشان را به مهدی طارمی نزدیک کرده‌اند. آیا با او صحبت کردی؟
اتفاقاً با مهدی طارمی صحبت کردم. خودم را هم مثال زدم. سال اولی که همراه پرسپولیس درخشیدم و به قول معروف شناخته شدم، گفتم که مهدی، حواست را جمع کن.

,
,

دیگر به طارمی چه گفتی؟
گفتم مهدی طارمی، من جلوی رویت هستم، خوب نگاه کن. اشتباهات مرا تکرار نکن. سرت به تمرین و کار خودت باشد. هم استعداد داری و هم در پرسپولیس نظر هواداران را جلب کرده‌ای. قدر این موقعیت را بدان!

,
,

شنیدیم علیرضا منصوریان هم تو را نصیحت کرده که تتلو را اینجا فراموش کن...
بله، علی‌آقا این حرف را زد ولی خودم هم دیگر نمی‌خواهم به گذشته برگردم.

,
,

امین حاج‌محمدی رفیق صمیمی‌ات هم استقلالی شد. با او هم حرفی زدی؟
امین، دوست نزدیک من است. سال‌هاست با یکدیگر ارتباط داریم و وقتی استقلالی شدن او قطعی شد، خیلی با هم حرف زدیم. به امین هم گفتم که شرایط استقلال با سایر تیم‌ها فرق می‌کند. باید ششدانگ حواسش جمع باشد.

,
,

(به شوخی) راستی نفتی‌ها هم به تو نیمار می‌گویند؟!
(می‌خندد) هواداران پرسپولیس توی کوچه و خیابان این حرف را می‌زنند اما در تمرینات نفت، همه سخت مشغول کار هستیم.

,
,

خبرورزشی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه