اخبار داغ

افتتاحیه نخستین اردوی آموزشی برگزیدگان مسابقات ریاضی تورنمت ایران در بروجن برگزار شد

افتتاحیه نخستین اردوی آموزشی برگزیدگان مسابقات ریاضی تورنمت ایران در بروجن برگزار شد
افتتاحیه نخستین اردوی آموزشی برگزیدگان مسابقات ریاضی تورنمت ایران شامگاه سه شنبه در فرهنگسرای بروجن برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، قربانعلی نصیری در آیین افتتاحیه نخستین اردوی آموزشی برگزیدگان مسابقات ریاضی تورنمت ایران در بروجن با بیان این که مرکز این مسابقات در کشور روسیه است، اظهار داشت: تعدادی از شهرهای ایران در آن مرکز عضو هستند و این مسابقات هرساله برگزار می شود.

نصیری با بیان این که در سالهای گذشته حدود چهار تیم از ایران در اردوی آموزشی در روسیه شرکت میکردند، گفت: از سال جاری شورای خانه ریاضیات به خاطر این که دانش آموزان بیشتری انگیزه شرکت در این مسابقه داشته باشند تصمیم گرفت اردوی مشابهی که در روسیه برگزار میشد را در ایران برگزار کنند.

وی با اشاره به این که خانه ریاضیات بروجن داوطلبانه میزبان تورنمت شد، خاطر نشان کرد: ازحدود 15 استان 105 دانش آموز در این دوره شرکت دارند .

مدیر خانه ریاضیات بروجن گفت: 15 استاد از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مرکز دانش پژوهان جوان ایران در این تورنمت حضور دارند

نصیری با بیان این که در طی چهار روز حدود پنج پروژه برای دانش آموزان تعریف می شود و دانش آموزان در طی چهار روز بر روی این پروژه ها فعالیت میکنند، افزود: در نهایت دانش آموزانی که بتوانند بهترین پروژه ها را کاملتر ارائه دهند برگزیده این قسمت از اردو خواهند شد.

گفته میشود مسابقات ریاضی تورنمنت ایران به مدت چهار روز ار ششم الی نهم مرداد در دانشگاه آزاد بروجن برگزار میشود.

انتهای پیام/ف

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار،, کلار،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه