اخبار داغ

جزئیات قرارداد نکونام با سایپا فاش شد

جزئیات قرارداد نکونام با سایپا فاش شد
: سرانجام جواد نکونام به تیم فوتبال سایپا پیوست اما سوال خیلی از اهالی فوتبال این است که بازیکن گران قیمت فوتبال ایران با چه مبلغی حاضر شد، پیراهن نارنجی سایپا را بر تن کند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برای نخستین بار و قبل از اینکه صحبت جدی بین طرفین صورت بگیرد ، هنگامی که بحث پیوستن جواد نکونام به تیم فوتبال سایپا رسانه ای شد، مجید جلالی در مصاحبه ای عنوان کرد؛ مبالغ پرداختی در سایپا یک الگوریتم خاص دارد و ما نمی توانیم نظم مالی مان را بخاطر یک بازیکن بشکنیم. با این وجود سرانجام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، پس از کش و قوس های فراوان، لباس سایپا را برتن کرد تا شاید “نارجی” آخرین رنگی باشد که او در دوران فوتبالی اش بر تن می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما پس از عقد قرارداد نکونام با بیت الله رضایی مدیرعامل این تیم، این سوال پیش آمد که آیا واقعا او،گران قیمت ترین بازیکن لیگ پانزدهم است؟ در این مورد نه باشگاه سایپا خبری را بصورت رسمی مخابره کرد و نه نکونام به کسی اجازه داد تا در این مورد از او سوالی را بپرسد. اما یکی از افراد بسیار نزدیک به باشگاه سایپا که در جریان این انتقال قرار داشت به شرط فاش نشدن نامش، جزئیات این قرارداد را در اختیار شفقنا قرار داد.
همانطور که جلالی گفته بود، باشگاه سایپا برای پرداخت پول نقد همان الگوریتم همیشگی اش را حفظ شد و مبلغ میلیاردی به نکونام پرداخت نشد. برای این قرارداد یکساله، باشگاه سایپا مبلغ ششصد میلیون تومان را به عنوان پول نقد به کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان داد اما این پایان کار نبود. سه حواله خودروی سراتو اتومات ضمیمه این قرارداد شد که قیمت هر کدام نزدیک به یکصد میلیون تومان است. البته حواله یک خودروی ارزان قیمت دیگر که آن هم تولید شرکت سایپاست به این بازیکن تعلق می گیرد. به این صورت با جمع کردن ارقام مشخص می شود نکونام مبلغی نزدیک به ۹۲۰ میلیون تومان برای سایپا آب خورد. از آنجایی که پرداخت های سایپا بر خلاف استقلال و پرسپولیس سر موقع است ، نکونام خیالش جمع است که این مبلغ طی شده را سر وقت و بدون هیچ کم و کسری دریافت می کند.
باشگاه سایپا در ابتدا علاقه داشت تا قرارداد نکونام بیشتر از یکسال باشد که این بازیکن عنوان کرد شاید در پایان فصل قصد خداحافظی از مستطیل سبز را داشته باشد از این مدت قرارداد یکفصل تعین شد.

,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه