اخبار داغ

ملاقات‌های خصوصی اوباما با مجری مشهور

ملاقات‌های خصوصی اوباما با مجری مشهور
انتشار گزارش‌هایی مبنی بر ملاقات‌های خصوصی رییس‌جمهور آمریکا با یکی از مشهورترین مجریان این کشور نشان از تلاش اوباما برای تأثیر بر افکار عمومی در برخی موضوعات خاص دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، گزارش‌های اخیر از ملاقات‌های خصوصی رییس‌جمهور آمریکا با "جان استورات،" مجری مشهور برنامه «دیلی‌شو» می‌تواند نشانی از تلاش باراک اوباما برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی آمریکا باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روز سه‌شنبۀ گذشته اوباما برای بحث درباره توافق هسته‌ای وین برای یک‌بار دیگر در مقابل جان استوارت حاضر شد. انتخاب این برنامه برای بحث درخصوص چنین موضوعی چندان جای تعجب نداشت.

,

گرچه استوارت به‌عنوان برندۀ جایزۀ «اِمی» اجرای یک برنامۀ طنزآمیز انتقادی را برعهده دارد، اما آمار نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که این مجری مشهور یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های رسانه‌‌ای آمریکا است و به‌عنوان وزنه‌ای سنگین در رسانه‌های خبری آمریکا محسوب می‌شود.

,

دیلی‌شو، برنامه‌ای تلویزیونی در آمریکا است که از روز دوشنبه تا چهارشنبه اواخر شب، از شبکه‌ "کمدی سنترال" پخش می‌شود. این برنامۀ نیم ساعته، از تاریخ ۲۱ ژوئیه ۱۹۹۶(۳۱ تیر ۱۳۷۵) آغاز به کار کرد. میزبان این برنامه در ابتدا "کریگ کیلبورن" بود که در دسامبر ۱۹۹۸ جای خود را به جان استوارت داد. استوارت کارش را به صورت رسمی از ژانویه‌ ۱۹۹۹ شروع کرد و سپس تغییراتی را در آن به وجود آورد. این برنامه با حضور استوارت، از آن زمان تاکنون سمت و سویی سیاسی پیدا کرد. 

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه