اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس :

تلاش های پشت پرده برای ایجاد اخلال در رای پرونده مهدی هاشمی

تلاش های پشت پرده برای ایجاد اخلال در رای پرونده مهدی هاشمی
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار می رود در مورد پرونده مهدی هاشمی که دامنه جرمش خیلی سنگین است و در حد مسائل امنیی کشور می باشد برخورد جدی انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرج الله عارفی در گفتگو با سفیر جنوب در رابطه با به تعویق افتادن اجرای حکم مهدی هاشمی گفت: با توجه به اینکه  اگر حکمی صادر شود محکوم حق اعتراض دارد و در حال حاضر این  اعتراض  در حال بررسی است و تا مسیر قانونی اش طی نشود مطمئنا اجرا نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سفیر جنوب,

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در کشور جمهوری اسلامی ایران همه در برابر قانون یکسان هستند و  تقاضای افکار عمومی از دستگاه قضا این است همان گونه که  آحاد مردم ، اگر جرمی مرتکب شوند دستگاه قضاء برخورد جدی می کند انتظار می رود در مورد  پرونده مهدی هاشمی که  دامنه جرمش خیلی سنگین است و در حد مسائل امنیتی کشور می باشد برخورد جدی  انجام شود.

,

وی افزود: دستگاه قضایی دارد مسیر قانونی خود را طی می کند به هر حال باید انتظار داشت که همچون گذشته بدون اغماض به این پرونده رسیدگی کند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: شواهدی وجود دارد که تلاش کردند دستگاه قضا را  تحت تاثیر قرار دهند  اما این دستگاه مقاومت کرد و حکمی را صادر نمود.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه