اخبار داغ

واکنش مسوول روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان به یک خبر:

ریختن زباله شهرداری ارتباطی به تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد ندارد

ریختن زباله شهرداری ارتباطی به تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد ندارد
مسوول روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار صبح زاگرس بدون خواندن و اطلاع از متن گزارش انتشار یافته درباره انباشت زباله در پیاده روی شصت متری یاسوج گفت:گزارش درج شده از زباله های سرگردان در رسانه ها ارتباطی به تامین اجتماعی استان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صبح امروز بعد از گذشت چند هفته از انتشارخبر "زباله های سرگردان، مسئولان بی توجه! پایتختی حاشیه ای در ایران " و"وقتی زباله ها به جای زباله دان در پیاده رو جا داده می شوند"در رسانه های محلی استان کهگیلویه وبویراحمد مبنی برانباشت زباله های شهری  توسط شهرداری یاسوج در پیاده روی نزدیک به  شعبه کارگزاری تامین اجتماعی این شهر واقع در خیابان شصت متری، ناراحتی روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان را در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح زاگرس, صبح زاگرس, صبح زاگرس, زباله های سرگردان، مسئولان بی توجه! پایتختی حاشیه ای در ایران , زباله های سرگردان، مسئولان بی توجه! پایتختی حاشیه ای در ایران , وقتی زباله ها به جای زباله دان در پیاده رو جا داده می شوند",

 

,

گوهری، مسوول روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان در گفت وگو با خبرنگار صبح زاگرس بدون خواندن و اطلاع از متن خبر انتشار یافته در موضوع انباشت زباله در پیاده روی شصت متری یاسوج گفت: گزارش درج شده از زباله های سرگردان در رسانه های استان ارتباطی به تامین اجتماعی ندارد.

, صبح زاگرس, صبح زاگرس, صبح زاگرس, .,

 

,

جولان زباله در پایتخحت طبیعت

, جولان زباله در پایتخحت طبیعت,

 

,

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ضمن انتقاد از نحوه برخورد مدیر روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از عدم اطلاع کامل از متن خبر و گزارش انتشار یافته در رسانه های استان گفت: گزارش درج شده در رابطه با موضوع زباله های انباشت شده در مقابل کارگزاری تامین اجتماعی وپیاده روی شصت متری توسط این پایگاه خبری  در هفته های اخیرصورت گرفته است و اداره کل تامین اجتماعی در تهیه این گزارش هیچ گونه همکاری با این پایگاه خبری نداشته است.

, صبح زاگرس, صبح زاگرس, صبح زاگرس,

 

,

 

,

پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بر اساس رسالت خبری خود آماده انتشار هر گونه گزارش از وضعیت نامطلوب مسائل مرتبط با شهروندان و پاسخ مسوولان مربوطه در این زمینه می باشد و مسوولان مربوطه جهت پاسخ گویی سعی نمایند که قبل از پاسخگویی با سعه صدر نسبت به گزارش آگاهی کامل را کسب کرده و بعد اقدام به پاسخ گویی  نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه