اخبار داغ

خواسته مردم اردل از مسئولین/

سه راه شلمزار به سه راه جونقان نیاز به خط کشی دارد

سه راه شلمزار به سه راه جونقان نیاز به خط کشی دارد
یکی از خواسته های مردم شهرستان اردل از مسئولین خط کشی سه راه شلمزار به سه راه جونقان می باشد ،ازمسئولین مربوطه انتظار داریم به خواسته ی مردم اردل توجه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  هفت چشمه، خط کشی جاده ها نقش تعیین کننده ای در کاهش خطرات جاده ای دارد و به همین دلیل هم توجه خاصی راهداران به این خط کشی ها می کنند و راننده گان هم خط کشی ها را برای سفری به سلامت مد نظر قرار می دهند اما انگار محور سه راه شلمزار تا سه راه جونقان در بعضی قسمت ها از قلم خط کش ها افتاده است و همین موضوع تصادفات جاده ای متعددی را در این محور باعث شده است .

جمعی از مردم مومن شهرستان اردل در گفت و گوی تلفنی با خبر نگار هفت چشمه در خصوص مشکلات مسیرجاده سه راه شلمزار به سه راه جونقان اظهار داشتند:با توجه به اینکه خط کشی و ترمیم سه شلمزار به سه راه جونقان یکی از خواسته های مهم مردم ولاتمدار شهرستان اردل می باشد.

این مردم ولایتمدار در ادامه افزودند:البته در محور دینارن هم این مورد دیده می شود و زمانی این خطر بیشتر احساس می شود که در پیچ ها هم خبری از خط کشی نباشد ، امیدواریم مسئولین این مهم را در نظر داشته باشند و به زودی نواقصات این جاده را برطرف کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه,
,
, هفت چشمه, هفت چشمه,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه