اخبار داغ

کشف یک سرقت به عنف

کشف یک سرقت به عنف
فرمانده انتظامی لامرد استان فارس از کشف قتل و دستگیری قاتل فراری مسلح و کشف یک سرقت به عنف منزل در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، اکبر زلفی اظهار داشت: در پی وقوع یک سرقت به عنف منزل، دستگیری سارقان به عنف در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی به اقدامات و فعالیت‌های پلیس آگاهی در راستای دستگیری سارق یا سارقان اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی دو مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: در تحقیقات انجام شده از این دو مالخر، خرید گوشی مسروقه از فردی کشف شد.

,

زلفی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق به اتهام قتل عمد فردی تبعه افغانستان در شهرستان پارسیان هرمزگان در سال 89 و سرقت سیم برق در لامرد تحت تعقیب است.

,

وی گفت: در ادامه دستگیری سارق و قاتل فراری کلید خورد و محل اختفای وی در شهرستان لامرد شناسایی شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: زمانی که ماموران قصد دستگیری وی را داشتند متهم با استفاده از سلاح کلت کمری که به همراه داشت، ماموران را تهدید کرد که با اقدام به موقع ماموران خلع سلاح و دستگیر شد.

,

زلفی بیان کرد: در بازرسی بدنی از وی، یک اسلحه کمری به همراه یک خشاب و چهار فشنگ جنگی، یک گوشی تلفن همراه و یک کارت سوخت خودرو سرقتی متعلق به شاکی سرقت به عنف منزل کشف شد.

,

وی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به قتل تبعه افغانستان در شهرستان پارسیان با همدستی دو نفر دیگر، سرقت سیم برق در اطراف لامرد و درگیری با ماموران اعتراف کرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: قاتل و مالخران پس از تحقیقات با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه