اخبار داغ

در پی محکومیت جنایت اسرائیل در سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی /

کمپین؛ اسرائیل، مصداق آشکار نقض حقوق بشر

کمپین؛ اسرائیل، مصداق آشکار نقض حقوق بشر
همانطور که میدانیم رژیم صهیونیستی در قتل کودکان تبحر خاصی دارد از همین‌روست که به رژیم کودک‌کش معروف شده است. صدق کلام اینکه روز گذشته صهونیست های خبیث وافراطی داعش‌وار مرتکب یک جنایت غیر انسانی شده و یک خانواه چهار نفره را به آتش کشیدند که در پی آن یک کودک شیرخواردر آتش جان باخت که بدنبال این اقدام غیرانسانی موج بزرگی از خشم و نفرت علیه این غده سرطانی ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از کردستان وب؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   ,   ,

رهبر انقلاب:سیاست رژیم وحشی و گرگ صفت اسرائیل سیاست مشت آهنین، آدمکشی و کودک‌کشی است.

, رهبر انقلاب:, رهبر انقلاب:, سیاست رژیم وحشی و گرگ صفت اسرائیل سیاست مشت آهنین، آدمکشی و کودک‌کشی است., سیاست رژیم وحشی و گرگ صفت اسرائیل سیاست مشت آهنین، آدمکشی و کودک‌کشی است.,

یهودیان افراطی در سایه حمایت نیروهای امنیتی اسرائیلی طی سال‌های متمادی به فلسطینی ها در کرانه باختری حمله کرده و بارها اقدام به آتش زدن مساجد،‌منازل و مزارع فلسطینی‌ها کرده‌اند.نیروهای امنیتی اسرائیل تنها نظاره گر اقدامات تبهکارانه یهودیان تندرو در کرانه باختری بوده‌اند و رسانه‌ها بارها گزارش داده‌اند که مقامات امنیتی اسرائیل با یهودیان افراطی هماهنگ هستند.

هیچ کدام از ادیان آسمانی اجازه کشتن و سوزاندن کودکان را تحت هیچ عنوانی صادر نمی‌کند و تنها این اقدام وحشیانه از سوی رژیم کودک کش صهیونیستی سر می زند.این شهرک نشینان تندرو به خیال باطلشان، هدف وسیله را توجیه می‌ کند و به هر بهانه و ابزاری که شده قصد دارند اهالی مظلوم فلسطین را از وطنشان بیرون کنند. این افراد خانه های خود را بر روی خرابه خانه‌های فلسطین بنا می کنند. جسم سوزانده شده این طفل بی گناه فلسطینی لکه ننگی است بر پیشانی دولت هایی که در برابر اقدامات ضد بشری اسرائیل سکوت می کنند.

,
,
,

کودک بی گناه فلسطینی در حقیقت در آتش کینه شهرک نشینان صهیونیستی سوزانده شدقطع به یقین این اقدام وحشیانه در راستای اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی برای نابودی کیان مردم فلسطین بوده و در ضمن برنامه استمرار اشغالگری‌های این رژیم جعلی صورت گرفته است,لذاهر وجدان بیداری این عمل وحشیانه را محکوم می کند و این واقعه خود موجب بیداری بسیاری از افراد غافل می شود؛خون «علی دوابشه» همانند نهالی نوپا در نابلس و کرانه باختری خواهد رویید و از این نهال درختانی تنومند قد خواهد کشید. اکنون لالایی مادران فلسطینی قصه نوزاد 18 ماهه‌ای است که زنده زنده در آتش تنفر و خشم صهیونیست‌ها سوخت. مادران فلسطینی با زمزمه این تراژدی، کودکان خود را برای انتقام از قاتلان کودکان فلسطین بزرگ می‌کنند. خون علی دوابشه و کودکان دیگر فلسطین بی‌ثمر نخواهد بود و به زودی بساط صهیونیست‌ها را در هم خواهد پیچید.

,

جنایت شهرک نشینان تندرو صهیونیست بار دیگر ثابت کرد اسرائیل سرچشمه شرارت و مهد نشر اختلاف و فتنه در جهان و اساس و جوهر نزاع در منطقه می باشدوتا زمانی که این رژیم به اشغالگری خود ادامه می دهد امنیت و ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد. فلسطین سرزمین همزیستی مشترک میان ادیان و مذاهب گوناگون باید آزاد شود و یهودیان ساکن در فلسطین از آنجا خارج شوندباید با تمام توان در برابر اقدامات ضد بشری شهرک نشینان صهیونیستی  ایستادگی کرد و با تقویت نیروهای مقاومت در این مناطق، نقشه‌های نژاد پرستانه اسرائیل غاصب را با شکست روبرو کرد.ودر شرایطی که نیروهای تروریستی تکفیری با هدایت و پشتیبانی آمریکا و اسرائیل برای منطقه یک تهدید جدی تلقی می شوند، ملتهای بیدار منطقه میبایست با هرنوع گرایش ومذهبی که دارند در برابر اقدامات جنایتکارانه این افراد ایستادگی کند. استکبار جهانی با ایجاد اختلاف بین مسلمانان به دنبال تضمین امنیت رژیم اشغالگر قدس است و مسلمانان جهان باید با شناخت دقیق از دشمن و وحدت بیش از پیش تلاش کنند تا این مخل آرامش منطقه خاورمیانه را از میان برده و به یاری خداوند این امر محقق خواهد شد.

,

, ,

در این بین اقدام شنیع و وقیحانه اخیر صهیونیستها در به شهادت رساندن نوزاد یک سال و نیمه فلسطینی موجی از خشم را علیه اشغالگران سرزمین فلسطین برانگیخته است ودور از واقعیت نیست که سکوت جامعه بین المللی در قبال این جنایت ها و فرار تروریست های قاتل از مجازات باعث وقوع جنایت آتش زدن کودک شیرخواره فلسطینی شد؛امروز جامعه بین المللی و حامیان حقوق بشر و کودکان و دموکراسی با یک آزمایش جدی و واقعی برای برملاکردن این اشغالگری نژادپرستانه و متوقف کردن همه اقدامات اشغالگران و تحویل باندهای تروریستی سازمان یافته شهرک نشینان به دادگاههای بین المللی روبه رو هستند.این فاجعه دردناک قلب هر مسلمانی را جریجه دار کرد و امروز مبارزه با رژیم کودک کش اسرائیل و نابودی این غده سرطانی آرزوی تمام مسلمانان جهان است. استکبار به کودک 18 ماهه رحم نمی کند و این اوج ساده لوحی است که دست از مبارزه با استکبار بر داریم و از اصول خود کوتاه بیاییم و امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و برای حیات خود به هر چیزی چنگ می زند اما باید بداند بزودی شاهد  ونظاره گرسرنگونی و محو کامل خود از کره زمین خواهد بود .

,

همانگونه که امام خمینی (ره) فرموده اند فلسطین پاره تن اسلام است و با این حال ما با تاسی به امام خود اعلام می داریم که تا ریشه کن کردن رژیم غاصب صهیونیستی و رها کردن قدس شریف از چنگال این رژیم کودک کش از پای نخواهیم نشست.اماوظیفه جوانان انقلابی امروز که از نسل همت، باکری و چمران هستند تا وقتی که راه‌ دور است و اذن مقابله تن به تن نیست و کسی هم مجال جنگ چریکی نمی‌یابدچیست؟!؟آیا باید سکوت کرد و دست روی دست گذاشت تا اذن جهاد نظامی برسد؟«اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است»! عمق استراتژیک این جمله راهبردی را فقط گوینده آن می‌داند، کسی که ولی امر مسلمین جهان است.اکنون در دست هر جوان ایرانی یک سلاح است، سلاحی که می‌تواند بایکوت رسانه‌های غرب و شرق را نسبت به بروز فجایع انسانی بشکند و از آن در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی استفاده شود. درست رو در رو و از طریق ارتباط مستقیم؛ مردم با مردم، از تمام نقاط دنیا بدون نیاز به رسانه‌های وابسته.

,

لیکن در همین خصوص ما کاربران فضای مجازی ساکت نمینشینیم ودر کنار تمامی کودکان عزتمند ومظلوم فلسطین ؛ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده های این شهیدان ,نسبت به تشکیل کمپینی تحت عنوان"اسرائیل؛مصداق آشکار نقض حقوق بشر" اقدامات غیر انسانی؛ضد بشری وظالمانه اسرائیل را محکوم می کنیم تا ندای مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد تا حداقل تلنگری باشددر مقابل سکوت سنگین سازمان‌های حقوق بی بشر ؛هم‌پیمانی سران کشورهای عربی و آنهایی که پنبه در گوش نهاده وخود را به خواب بی غیرتی  وبی عاری زده اندتانسبت به اجرای گسترده برنامه‌های نژاد پرستانه و کینه توزانه اشغالگران غاصب صهیونیستی قدمی بردارند. علاقه‌مندان برای حضور در این کمپین می‌توانند تصاویر، دلنوشته، شعر،یادداشت، کلیپ و مطالب مختلف خود را با هشتگ «#اسرائیل_کودک کش#ارتش_کودک کش #assassin Israel-terrorism Israel# اسرائیل کودک کش-نابود باید گردد#مرگ بر اسرائیل کودک کش#رژیم کودک کش -غاصب -جنایت کار#انزجار از اسرائیل کودک کش#رژیم وحشی-گرگ صفت»در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، افسران، گوگل پلاس، فیس‌بوک و توئیتر منتشر کنند..

, "اسرائیل؛مصداق آشکار نقض حقوق بشر", "اسرائیل؛مصداق آشکار نقض حقوق بشر", اسرائیل؛مصداق آشکار نقض حقوق بشر,

از اصحاب رسانه نیز دعوت می شود ضمن حضور در این کمپین ما را در امر اطلاع رسانی یاری نمایند. با پیوستن به این کمپین وبازنشر آن در تمامی شبکه های اجتماعی حمایت خوددر جهت مقابله با سونامی اقدامات ظالمانه وغیرانسانی صهیونیست های خونخوار(تروریست جهانی)در سایه سکوت جوامع حقوق بشری رااعلام کنیم. به امید اینکه بتوانیم زمینه آگاهی و بیداری وجدان های خفته جامعه بین الملل؛نسبت به تزاژدی های مستمر صهیونیستی را فراهم نمائیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه