اخبار داغ

هاشمی‌رفسنجانی در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش:

شورای نگهبان و نیروهای امنیتی می خواستند از انتخاب درست مردم جلوگیری کنند/تابوی مذاکره با آمریکا شکست

شورای نگهبان و نیروهای امنیتی می خواستند از انتخاب درست مردم جلوگیری کنند/تابوی مذاکره با آمریکا شکست
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تابوی مذاکره با آمریکا شکست اما مخالفین آن هنوز هم دست و پا می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش اظهار داشت: در دوره گذشته دچار انحراف شدیم، همیشه از افراط و تفریط ضربه خورده‌ایم و امروز نیاز اصلی ما تحول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در دوره قبل که دولت و شورای نگهبان و نیروهای امنیتی می‌خواستند از انتخاب درست جلوگیری کنند، ناگهان مردم متحول شدند و این انتخاب آنها را ترساند.

,

هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه مردم باید از تحول خود حمایت کنند و پایداری داشته باشند، تصریح کرد: تابوی مذاکره با آمریکا شکست و البته مخالفین آن هنوز هم دست و پا می‌زنند؛ اگر تحول در حوزه سیاست خارجی نبود تحول در جاهای دیگر سخت بود و توافق باعث شد که یک جنگ سرد طولانی و تنش پایان یابد.

,

وی با بیان اینکه دنیا مشتاق کار کردن با ایران است، گفت: اگر منطق ما اسلامی است نباید از هیچ مراوده ای بترسیم و ایران می‌تواند در کنار ابرقدرت ها، نقش بزرگی ایفا کند.
هاشمی با بیان اینکه دنیا از ما چیزی جز شفافیت نمی‌خواهد، افزود: آنها از ما اطمینان می‌خواهند که به سمت بمب اتم نمی‌رویم و ما هم توانستیم امنیت خود را در جهان تامین کنیم.

,
,

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سفر وزیرخارجه آمریکا به منطقه اشاره کرد و گفت: جان کری 6 روز وقت میگذارد و به منطقه می آید تا عرب های مخالف توافق را آرام کند.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه