اخبار داغ

دروغ بستن یک رُمان نویس به حضرت امام خمینی؛

حاشیه های ادامه دار یک رمان درباره 5 آذر گرگان

حاشیه های ادامه دار یک رمان درباره 5 آذر گرگان
طبق تفسیر غلط نویسنده رمان لحظه ها جا می مانند ما باید به فرقه رجوی و سایر تروریستها که دستشان به خون 17 هزار شهید ایران آغشته است احترام بگذاریم و به اصطلاح ، خدمات و مبارزات ناچیز آنها را در دوره شاه در کتابهای تاریخ بزرگنمایی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از گلستان ما ؛ سالها پیش حضرت امام خمینی(ره)  فرمودند: «میزان حال فعلی افراد است» این سخن امام  بسیار معروف شده بطوری که بعنوان یک شاخص و یکی از محکمات انقلاب شناخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما,

اما متاسفانه قوجق نویسنده رمان« لحظه ها جا می مانند» که به خاطر برجسته کردن افراد و جریانات ضد انقلاب در رمانش شدیدا مورد انتقاد فرهیختگان گرگان و گلستان است، بجای عذر خواهی از مردم و خانواده های شهدا ، حتی این سخن معروف امام را هم به نفع خود و جریانات ضد انقلاب تحریف نموده و می گوید: منظور امام از عبارت فوق  «همان‌زمان» گذشته است! - (زهی خیال باطل!)

,

 در صورتی که این برداشت کاملاً مغایر با نظر امام است . زیرا منظور حضرت امام وضعیت فعلی  و مواضع فعلی و امروز این اشخاص و گروهها در برابر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است نه گذشته آنها که چه کرده اند.

,

نویسنده کتاب گفته درسته که برخی از این افراد بعد از انقلاب اعدام و یا از مسیر خارج شده اند اما در زمان انقلاب و 5 آذر نقش مهمی داشته اند و به این دلیل آنها را برجسته کرده است .

,

 طبق تفسیر غلط آقای قوجق ما باید به فرقه رجوی و سایر تروریستها که دستشان به خون 17 هزار شهید ایران آغشته است احترام بگذاریم و به اصطلاح ، خدمات و مبارزات ناچیز آنها را در دوره شاه در کتابهای تاریخ بزرگنمایی کنیم. چنانکه خودش در رمانش چنین کرده است.

,

طبق همین تفسیر باید از خدمات شمر در صفین و 18 بار پیاده رفتن وی به حج نیز تجلیل شود در حالیکه همین شمر چند سال بعد پسر حضرت علی (ع) و نوه پیامبر (ص) را در صحرای کربلا سر می برد .

,

البته از نویسنده این رمان که سر قبر عضو کمیته مرکزی حزب توده ایران- در ترکمنستان می رود و دسته گل می گذارد و به این کمونیست تعظیم و تکریم می کند، انتظاری جز اینگونه تفکرات غلط نباید داشته باشیم.

,

کار ایشان بجایی رسیده که علنا حتی سخنان معروف امام را هم وارونه تفسیر می کند و متاسفانه جای تعجب است که چرا خبرگزاری مهر که متعلق به نظام ما است ناشیانه آن را در سایت خود منتشر کرده است.

,

راستی هدف آقای قوجق از بزرگنمایی افراد مساله دار و جریانات و گروههای معاند چیست؟

,

 چرا منافقین و مارکسیستها و سکولارهای مخالف جمهوری اسلامی و امام و مقام معظم رهبری در رمان ایشان برجسته شده است؟ شاید تِه دلش به آنها علاقمند است و می خواهد بعد از 35 سال بلندگوی اینگونه مطرودها و معدومان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه