اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری دعای پر فیض ندبه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اسدآباد

برگزاری دعای پر فیض ندبه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اسدآباد
امروز صبح با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشو، دعای پرفیض ندبه در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال، امروز از اوایل ساعت شش صبح قشرهای مختلف مردم اسدآباد با حصور در مسجد جامع این شهر با گشودن کتاب دعا دستان خود را به سوی ایزدمنان بلند کردند و دعای ندبه را با هم زمزمه کردند.
در این مراسم که برای اولین بار به صورت گسترده برگزار شد، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور هم حضور داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , آوای سیدجمال,
,


حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در این مراسم با اشاره به اینکه امروز اعتماد به ظهور منجی عالم بشریت و انقلاب جهانی یک اعتماد زنده و فکر بالنده است، اظهار کرد: آنانی که شرایط امروز را نگریسته و ظلم و ستم را شاهد هستند، به شدت انتظار فردی را می‌کشند که بیاید به این نابسامانی‌ها پایان ببخشد.

,
,


وی با اشاره به شعار «هیهات منه ذله»، گفت: امروز ما مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح می‌دهیم و این یک درس عاشورایی است که از واقعه کربلا آموخته‌ایم.

,
,


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر اینکه فرهنگ اسلامی ایران نشأت گرفته از عاشورا است، گفت: استکبارستیزی یکی از اصول فرهنگی عاشورا است  که شیعه با فرا گرفتن آن، ادامه دهنده راه سید الشهدا است.

,
,


وی با اشاره به اقدامات و تهاجمات دشمن علیه ایران و کشورهای مسلمان، گفت: امروز همه باید با پایبندی به انقلاب پیرو راه ولایت باشیم و جزء منتظران واقعی حضرت صاحب‌الزمان(عج) شویم.

,
,


تقوی با بیان اینکه این انقلاب نمی‌گذارد که یک نفر گوشه‌نشینی کند و نظاره‌گر همه جنایات در جهان باشد، گفت: باید با پایداری این انقلب بستر را برای ظهور حضرت حجت(عج) آماده کنیم.

,
,


وی به نکاتی از انقلاب و ظهور حضرت صاحب‌الزمان اشاره کرد و گفت: نقطه آغاز این این ظهور در روز جمعه از مسجدالحرام و کعبه است.

,
,


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر برپایی دعای پرفیض و پربرکت ندبه در روزهای جمعه، گفت: این دعا یی از معارف الهی است که باید بیش از پیش مورد توجه مؤمنان باشد.

,
,


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی لازمه انقلاب حضرت مهدی(عج) است، گفت: یکی از شعارهای انقلاب این منجی بشریت «الله اکبر» است و انقلاب اسلامی که امام راحل و رهبر انقلاب دنبال می‌کند، همین شعار است.

,
,

انتهای پیام/پ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه