اخبار داغ

خواننده رپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا می‌شود

خواننده رپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا می‌شود
خواننده رپ آمریکایی در مراسم تقدیر از فعالیتش در زمینه موسیقی،از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العالم، "کانیه وست" خواننده سبک رپ و هیپ هاپ که همسر "کیم کارداشین" بازیگر معروف هالیوودی است، یکشنبه شب پس از دریافت جایزه ساخت بهترین کلیپ ویدیو اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 نامزد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, العالم,


گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال آینده برگزار خواهد شد و کانیه وست قصد دارد با پیروز این انتخابات در سال 2020 به رقابت بپردازد.

کانیه وست 38 ساله طبق اعلام مجله تایم از جمله 100 شخص با نفوذ در دنیا معرفی شده و شاید همین موضوع او را به رویاپردازی برای رسیدن به کاخ سفید تشویق کرده است، مخصوصا که دونالد ترامپ میلیاردر آمریکایی که او هم یک ستاره تلویزیونی است برای نامزدی در انتخابات نوامبر آینده ریاست جمهوری آمریکا اعلام آمادگی کرده است.

وی در شبکه های اجتماعی حساب هایی دارد که فقط صفحه توییتر او را بیش از 14 میلیون و 200 هزار نفر دنبال می کنند و دقایقی بعد از اعلام تصمیمش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هواداران به حمایت از او در صفحات اجتماعی پرداختند.

البته موفق شدن او برای رفتن به کاخ سفید زیاد هم عجیب نخواهد بود زیرا پیش از این و در دهه هشتاد میلادی رونالد ریگان که قبلا بازیگر هالیوود بود به ریاست جمهوری آمریکا رسید و در ایالت خود موفقیت چشمگیری در جذب آرای رای دهندگان کسب کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه