اخبار داغ

نگاهی به جنایات امریکا در بین الملل؛

دم خروس را می بینیم یا قسم حضرت عباس را

دم خروس را می بینیم یا قسم حضرت عباس را
امروزه شعار امریکا برای منطقه و جهان "ایجاد نظم نوین جهانی "است حالا ما دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس را، ولی مطمئنیم امریکا غیر قابل اعتماد هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "استادایرانی"، امروزه طبق آمار رسانه های امریکا یک کودک از ۸کودکی که در امریکای مرکزی متولد میشود زیر ۵سالگی می میرد و ۷۰درصد از بازماندگان هم از سوتغذیه و بیماری های مرتبط به آن رنج می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  , ", استادایرانی, استادایرانی, "، امروزه طبق آمار رسانه های امریکا یک کودک از ۸کودکی که در امریکای مرکزی متولد میشود زیر ۵سالگی می میرد و ۷۰درصد از بازماندگان هم از سوتغذیه و بیماری های مرتبط به آن رنج می برند.,

۱۵میلیون نفر حدود ۶۰درصد از مردم امریکای مرکزی در فقر زندگی می کنند که حدود۱۰میلیون نفر آنها دچار فقر شدیدند.
اقدام به بمباران وسیع، عملیاتهای نابود سازی جنگل ها و مراتع توسط ارتش در جریان نظامی کردن مناطق و حمایت از تروریسم جهانی مثل اسراییل و گروههای همچون داعش و منافقین و کسانی که ناامنی منطقه و جهان را بوجود آورده اند.
آزار و اذیت سیاهپوستان و نژاد پرستی بیماریهای همیشگی که در امریکا با سکوت روبروست و ...
دخالت در کشورهای دیگر همچون عراق و افغانستان گرفته که به آوارگی میلیونها انسان بیگناه در اثر جنگ و خونریزی دچار شده اند و بسیاری نیز کشته و زخمی شدند.
استفاده از سلاحهای هسته ای در هیروشیما که هزاران انسان بیگناه را نابود کرد و از این سلاحهادر عراق نیز استفاده کرده که امروزه هم در ژاپن و عراق نوزادان ناقص الخلقه از عوارض این مواد شیمیایی هستند.
حمایت از اسراییل غاصب که مردم فلسطین و غزه را بخاک و خون میکشد و امریکا طرفدار اصلی اوست و همچنین آدم ربایی و تجارت مواد مخدر در افغانستان که بعد از آمدن امریکا در آنجا نه تنها کشت و کار کم مواد مخدر نشده بلکه زیاد شده و پشت پرده این قاچاق بزرگ مواد، سازمانهای سیا ، پنتاگون و کاخ سفید با اربابان افغانی هستند برای تجارت هرویین که سودش در جیب امریکایی هاست.
امروزه شعار امریکا برای منطقه و جهان "ایجاد نظم نوین جهانی "است حالا ما دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس را، ولی مطمئنیم آمریکا غیر قابل اعتماد هست.
کشوری که بفکر بسلطه کشاندن ملل جهان با اربابیت خود است امروزه با دادن شعار حقوق بشر، خنده ای بیش بر لبهای ملل جهان نمیتواند بیاورد و ساده لوحان داخلی و خارجی فریب این شعارهای شیطان سیاه، امریکای پلید را نخورند چون هدف اصلیش سیطره بر ایران اسلامی نه آوردن پول و رفاه برای دوست دارانشبلکه نابودی اسلام است.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه