اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اظهارات رهامی فضا سازی سیاسی است/این افراد برای تبرئه خودشان به نماینده های مجلس تهمت می زنند

اظهارات رهامی فضا سازی سیاسی است/این افراد برای تبرئه خودشان به نماینده های مجلس تهمت می زنند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: این اظهارات برای فضاسازی سیاسی است و در واقع آن ها به دنبال این هستند که شانتاژ های خبری ایجاد و سیاه نمایی کنند که تکلیف این افراد با خود مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " نصر الله پژمان فر در واکنش به اظهارات رهامی مبنی بر اینکه "بعضی از این آقایان که در کرسی های مجلس نشستند لیاقت این ملت را ندارند، نماینده مجلسی که دزد است لیاقت مجلس را ندارد و نباید نماینده شود" گفت: این افراد که می گویند نمایندگان مجلس دزدند، از لحاظ قانونی و شرعی مکلفند که آن ها را به مراجع قانونی معرفی کنند که ببینند کدام نماینده دزد است تا مراجع قانونی با آن ها برخورد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: البته این اظهارات برای فضاسازی سیاسی است و  در واقع آن ها به دنبال این هستند که شانتاژ های خبری ایجاد و سیاه نمایی کنند که تکلیف این افراد با خود مردم است.

,

شان نماینده مردم بیشتر از این است که بخواهد با افرادی مثل رهامی دهن به دهن شود

, شان نماینده مردم بیشتر از این است که بخواهد با افرادی مثل رهامی دهن به دهن شود,

وی افزود: مردم ما اجازه نمی دهند افرادی که برای تبرئه خودشان به نماینده های آن ها تهمت زده و فرافکنی می کنند با این ها برخورد معمولی داشته باشند، پاسخ مردم به این ها پای صندوق های رای خواهد بود که نشان دهند به کی رای می دهند و به چه کسی رای نمی دهند.

,

پژمان فر خاطر نشان کرد:  شان نماینده های مردم بیشتر از این است که بخواهند با یک مشت افراد شایعه پراکن که مسائلی را که هم تراز با شان خودشان است به نماینده ها نسبت می دهند، دهن به دهن شوند و پاسخ آن ها را بدهند.

,

مردم پای صندوق های رای جواب رهامی ها را می هند

, مردم پای صندوق های رای جواب رهامی ها را می هند,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: انتظار مردم و همه مسئولین از رهامی و افراد هم عقیده ی او این است که اگر دلیلی برای اظهارات خود دارندآن  را به دستگاه های امنیتی ارائه کنند تا با نماینده های خاطی برخورد شود.

,

وی در پایان اظهار کرد: معمولا این افراد برای اظهارات خود دلیلی ندارند که در این صورت هم در پیشگاه خدا مسئول هستند و هم مردم در برابر شایع پراکنی های آن ها جواب آن ها را خواهند داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه