اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان مطر کرد؛

بهره‌گیری دشمن از پیامدهای مباحث دوقطبی و برجام برای نفوذ در کشور/ضرورت پاکسازی فضای اجتماعی جامعه

بهره‌گیری دشمن از پیامدهای مباحث دوقطبی و برجام برای نفوذ در کشور/ضرورت پاکسازی فضای اجتماعی جامعه
مینو اصلانی نفوذ را یکی از مباحث بسیار جدی کشور بیان کرد و گفت: این مسئله در این بُرهه حساس از انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن کار خود را از طریق نفوذ شروع کرده است و از این منظر می‌خواهد از پیامدهای مباحث دوقطبی و برجام در راستای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی بهره بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج جامعه زنان، نشست هم اندیشی مدیران خواهر اقشار بسیج در سازمان بسیج جامعه زنان کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ,

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در این نشست اظهار داشت: انتظارات مردم از بسیج برای حل مسائل جامعه بالا است و ما اقشار بسیج وظیفه داریم با هم افزایی این انتظار مردم را پاسخ دهیم.

,

وی نفوذ را یکی از مباحث بسیار جدی کشور بیان کرد و کفت: این مسئله در این بُرهه حساس از انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن کار خود را از طریق نفوذ شروع کرده است و از این منظر می خواهد از پیامدهای مباحث دوقطبی و برجام در راستای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی بهره بگیرد.

,

اصلانی ادامه داد: برای مقابله با نفوذ دشمن دو ظرفیت وجود دارد که مهم ترین آن خود مردم هستند، مردم پای انقلاب ایستاده اند و می توان با همکاری خود مردم جلوی نفوذ دشمن را گرفت.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور به وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: امروز نیازمند پاکسازی فضای اجتماعی جامعه هستیم و باید رصد از جامعه دائمی باشد چرا که دشمن جنگ تمام عیار در خصوص مسائل اجتماعی ، دینی و فرهنگی علیه ما به راه انداخته است و ما نباید در برابر آسیب ها و معضلاتی که وجود دارد؟، سکوت کنیم بلکه باید اعتراض خود را اعلام کنیم.

,

اصلانی در ادامه این مطلب افزود: جوانان در  بهبود وضعیت جامعه نقش مهمی دارند و باید از ظرفیت جوان بهره های زیادی در رفع مسائل و ناهنجاری های برد.

,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: باید بسیج دانشجویی و دانش آموزی توجه بیشتری شود چرا که این دوقشر می تواند در تربیت صحیح و صالح نقش سازنده ای را ایفا کند و موجب حفظ بالندگی و اصالت فرزندانمان شود که در این صورت بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد و پدر و مادر آگاه در آینده تربیت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه