اخبار داغ

گلدون وبلاگی/50

آقای‌حقوقدان‌شجاع باش!

آقای‌حقوقدان‌شجاع باش!
در بسته وبلاگی امروز می‌خوانیم: شب یلدا بهانه ای برای تخریب احمدی نژاد!/ کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا/ چه کار کنم فرزندم لامذهب نشود؟/ مسئولین دولتی، جایگاه مجلس را هضم کنید!/ خوانندگان لبنانی جزو طرفداران سید حسن نصرالله/ پوستر / هشدار داریم پیر میشویم/ آقای حقوقدان کمی شجاعت به خرج دهید!/ حالا نمیشه قلب و ظاهرت با هم پاک باشه؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سایت , حرف تو ,  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

, حرف تو،,

-----------------------------------------------------------------------------------

,

شب یلدا بهانه ای برای تخریب احمدی نژاد!

, شب یلدا بهانه ای برای تخریب احمدی نژاد!,

 

,

, ,

وبلاگ"انعکاس"نوشت:

, وبلاگ"انعکاس"نوشت:, وبلاگ"انعکاس"نوشت:, وبلاگ"انعکاس"نوشت:, انعکاس,

یکی از مسئولین در گزارش وضعیت میوه شب یلدا اینجور میگفت:برخلاف یلدای پارسال هندوانه و میوه جات مورد استفاده مردم به وفور در بازار دیده میشود و بر خلاف سال قبل قیمتها مناسب است وبرخلاف سال قبل نارنگی در بازار وجودداردوبرخلاف .....

,

جالب است که از هر فرصتی حتی شب یلدا و هندوانه و نارنگی برای تخریب قبلی ها استفاده میشود ،بنابراین بنده به عنوان مشاوره به  دولت تدبیر و اعتدال پیشنهاد کنم ،لیست زیر را جهت تخریب مورد عنایت قراردهند چون ممکن است خدای نکرده عمر این دولت به پایان برسد و فرصت تخریب از دست میرود

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

 

,

*****************************************

,

*کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا

, *کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا, *کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا, *کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا, *کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا,

 

,

کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا - سیاست تعطیل

, کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا - سیاست تعطیل,

وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:

, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, معبر سایبری فندرسک,

یلدا  را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم، شب یلدا، این شب زایش مهر و میترا، شب زایش نور و روشنائی بر تو ایرانی مبارک.
 از همه ایرانیان با هر تفکر و نگرش و مذهبی دعوت می کند تا مهربانی های خود را برای یک دقیقه بیشتر خندیدن به یتیمان و نیازمندان در طرح انار شب یلدا هدیه بدهیم. سهم هر ایرانی یک دانه انار مهربانی. با استعانت از مولا علی (ع) به صورت حضوری یا به صورت آنلاین که لیست بعضی از موسسات خیریه در ادامه مطلب آمده در این طرح شرکت نماییم. 

,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*******************************************

,

*چه کار کنم فرزندم لامذهب نشود؟

 

وبلاگ"اهل خانه"نوشت:

,

*چه کار کنم فرزندم لامذهب نشود؟

, *چه کار کنم فرزندم لامذهب نشود؟,

 

,

, ,

وبلاگ"اهل خانه"نوشت:

, وبلاگ"اهل خانه"نوشت:, وبلاگ"اهل خانه"نوشت:, وبلاگ"اهل خانه"نوشت:, اهل خانه,

امّا یکی از حقوق فرزندان، آموختن ادب نیکو به آن‌ها است، که این حُسن ادب موجب می‌شود که او به پروردگارش هدایت شود و محبت خدا در دل او جای گیرد. همچنانکه امام سجاد(علیه‌السلام) در مورد حقوق فرزندان می‌فرماید: «امّا حق فرزندت؛ نخست این است که آگاه باشی که او از تو است؛ چرا که سرچشمه وجود فرزند، پدر و مادر است. به همین جهت، اگر فرزند در این دنیا کار خیری انجام دهد بازگشت این خیر و سرافرازی آن برای پدر و مادر است و اگر کار شرّی هم انجام دهد، بازگشت این شرّ بازهم به خود پدر و مادر است و باعث سرشکستگی آن‌ها است.»[۱] لذا آموزش آداب نیکو به فرزندان طبق فرمایش امام سجاد(علیه‌السلام) لازم می‌آید.

ادامه مطلب

****************************************

مسئولین دولتی، جایگاه مجلس را هضم کنید!

 

وبلاگ"آقا"نوشت:

جای بسی تعجب و تاسف دارد، از این بابت که تا چند ماه اخیر و در دوران تصدی دولت گذشته همین قائلین به انحلال مجلس، دولت را متهم به کنار زدن مجلس و بی اعتنایی به مصوبات مجلس می کردند، اما امروز که خودشان آمدند، صحبت از انحلال مجلس به میان می کشند. نمی دانیم سخن چند ماه گذشته شما را باور کنیم، یا حرف امروزتان را؟! در ضمن آیا این نوع نگاه، کمی بوی دیکتاتوری ندارد؟! آیا این نوع نگاه توهین به مردمی نیست که این افراد را انتخاب کرده و به مجلس فرستاده اند؟! آیا این نوع نگاه تحمیل افکار شخصی بر خرد عمومی و افکار عمومی نیست؟!

من تکرار می‌کنم مجلس بالا‌ترین مقام است در این مملکت. مجلس اگر رأی داد و شورای نگهبان هم آن رأی را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی‌گویم رأی خودش را نگوید؛ بگوید؛ رأی خودش را بگوید؛ اما اگر بخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است، و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد. 

ادامه مطلب

******************************************

طعم دنیا تلخ است/نوشته‌ای در هواپیما

 

وبگاه"آینده از آن حزب الله"نوشت:

جناب کوه! میبینی چقدر دست یافتنی شده ای؟ تو که آن پایین بین هر درز و پستی‌ و بلندیت زندگی‌ها جاری‌ست از این بالا کاملا در تسخیری! تو که آدم‌ها برای رسیدن به نوک قله‌ات هر سختی را به جان می‌خرند، از این بالا نوک قله‌ات چقدر حقیر است. نه، ناراحت نشو و بابت این تحقیر کسی را شماتت نکن. مقصر فقط خودت هستی. بله خودت! که چسبیده ای به زمین و رهایش نمیکنی… .
آدم‌ها هندوانه زیربغل‌ت گذاشته‌اند و تو هم باورت شده که کسی هستی. اما فقط خودت مقصری! وقتی کسی به چیزی بچسبد کم کم خصوصیات همان را میگیرد، تو هم اگر از زمین دل بکنی از این بالا همه را مسخره میکنی… . حتی عظیم‌ترین ها را…

ادامه مطلب

*****************************************

150میلیون پول چایی یک‌مرکز استراتژیک یعنی چی؟!

 

وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:

غلامرضا فروزش معاون اجرایی و اطلاع رسانی «مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام» گفته است: «بی احتیاطی است که من این موضوع را در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها می گویم، اما مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام سالیانه ۱۵۰ میلیون تومان چای مصرف می‌کند و اگر کسی در هتل هیلتون لندن این چای را بخورد قطعا برای او ارزان تر از مصرف چای ما در اینجا درخواهد آمد.»

الان چند روزی می‌شود که بنده این جملات را خوانده و شدیداً دارم تلاش می‌کنم از آن سر در بیاورم و البته هنوز بطور کامل سر در نیاورده‌ام. آنچه در ادامه می‌خوانید تنها مربوط به همان بخش از سرم است که توانسته‌ام در بیاورم. بقیه‌اش پیشکش!

ادامه مطلب

****************************************

شیطان از کدوم طرف حمله میکنه؟

 

وبگاه"زهرا"نوشت:

یه چیز جالب اخیرا خوندم و اونم درباره نوع حملات شیطان بود. میگن شیطان قسم خورده که از ۴ جهت به انسان حمله کنه. جلو و عقب و راست و چپ. حالا تا اینکه فقط جلو و عقب رو خوندم که شاید براتون جالب باشه. خلاصه اش این میشه که غم از دست دادن چیزی و کلا ماتم گرفتن برای گذشته و هرچی که اون تو بوده، یکی از حملات مهم شیطانه و به این میگن حمله از عقب یا گذشته. شما اینقدر میشینی ماتم میخوری که حالت رو هم از دست میدی که خوب میشه برای آینده ات گذشته. هرچیزی که در گذشته بوده، حتی کارهای بد و… همه رو رها کن یا براشون توبه کن و دیگه ذهنت رو مشغول اونا نکن.

ادامه مطلب

****************************************

خوانندگان لبنانی جزو طرفداران سید حسن نصرالله

 

وبگاه"خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان"نوشت:

شاید ندانید بسیاری از خواننده های لبنانی و هنرمندان که شاید هیچ التزام دینی هم نداشته باشند، جزو عاشقان و علاقمندان سید حسن نصرالله محسوب می شوند. خیلی ها در میان جنگ33 روزه 2006 یا مستقیم یا از طریق رسانه ها به سید حسن نصرالله پیام دادند که او را دوست دارند و از مقاومت پشتیبانی می کنند و حاضرند از اموالشان برای کمک به مقاومت هزینه کنند.

ادامه مطلب

*****************************************

به کوری چشم تکفیری ها اربعین پر شور تر از گذشته

 

وبلاگ"جالبه"نوشت:

تاریخ را که ورق می‌زنی در ماجرای رفتارهای گوناگون با حرم امام حسین(ع) به نام افراد خبیثی برخورد می‌کنی که با تمام قساوت و کینه سعی کرده‌اند تا نشانی از حسین(ع) و قیامش باقی نماند. در میان این افراد، نام متوکل عباسی، در خباثت و پستی بیشتر از همه دل را آزار می‌دهد. خلیفه‌ای که به‌دلیل عقده‌های فراوان از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دست‌کم سه بار دستور داد تا بنای قبر امام را خراب، زمین آن را شخم بزنند و آب به زمین ببندند تا نشانی از قبر باقی نماند. البته هارون الرشید عباسی هم همین کار را در تبعیت از مروان اموی انجام داده بود.

ادامه مطلب

****************************************

پوستر / هشدار داریم پیر میشویم

 

وبگاه"تلخندک"نوشت:

فرزندبیشتر,زندگی بهتر,آینده بهتر,پوستر,گرافیک,پیری,کودک,بچه,خانواده,ایران,خطر,جمعیت,کاهش جمعیت,افزایش جمعیت,زندگی شادتر,گودرزی,عباس,سبک زندگی,اسلامی,فرزند آوری,فرزند,نسل,پدر و مادر,عصا,قرمز

ادامه مطلب

*****************************************

آقای هاشمی و دوگانگی رفتار

 

وبگاه"رایگاه"نوشت:

ای کاش برخی همانقدر که در داخل از موضع بالا هستند در مقابل خارجی ها هم ...!

ادامه مطلب

**************************************

سنـــــــــــاریو رفـــــــــــع حصر

 

وبلاگ"آرمانگرایی دانشجویی"نوشت:

زمزمه‌های آزادی سران فتنه با آمدن دولت یازدهم و شخص دکتر روحانی به عرصه نظام، با قوت بیشتری از زبان بسیاری از حامیان فتنه 88 شنیده می‌شود. قول‌هایی که شخص رئیس‌جمهور برای آزادی آنها در ابتدای دولت خود داده است و فضای ملتهبی که خلأ سوء‌استفاده از آن را برای برخی فراهم کرده است موجبات فراهم شدن چنین رفتارهای ناشایست در فضای عمومی شده است. روز دانشجو اما فرصتی طلایی برای حضور برخی عناصر تابلودار فتنه در دانشگاه بود که به انحای مختلف پیام آزادی سران فتنه از زبان آنها در آن مکان نخبگانی به گوش رسید. از آن مهم‌تر حضور شخص رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی و مطالبه برخی دانشجویان حامی فتنه از شخص ایشان در راستای آزاد‌سازی سران فتنه و پاسخ امیدوار کننده جناب روحانی این فضا را قدری ملتهب‌تر کرد، چراکه به گونه‌ای قول آزاد‌سازی آنها به دانشجویان وعده داده شد.

ادامه مطلب

*****************************************

نبرد صدا سیما و ماهواره

 

وبلاگ"سراچه"نوشت:

هر چند برای مقابله با پدیده ای به نام ماهواره دیر شده است ولی بیکار  نشستن هم درد را درمان نیست.  در گذشته شاهد آن بوده ایم که در کلانشهر ها اکثر مردم به سوی ماهواره هجوم برده اند ماهواره ای که اوایل بیشتر بخاطر وجود ویدئو شو در دل مردم جای باز کرد ولی کم کم شروع کرد به وارد شدن به مسائل اعتقادی و فرهنگی ملت بزرگ ایران این پدیده آنقدر آرام آرام شکل گرفت که کسی وجود آنرا خبردار نشود و کمبود استراتژیست ها و اساتید در این حوزه یعنی رسانه و ارتباطات کم بود که این پدیده همه گیر شود زمانی به خود آمدیم که آب از سرمان گذشته بود و حالا دست و پا زدن برای پشت سر گذاشتن آن مانند  هاون در آب کوبیدن شده است.

ادامه مطلب

*****************************************

آقای حقوقدان کمی شجاعت به خرج دهید!

 

وبگاه "اسرار انتظار" نوشت:

چندی پیش آقای پور محمدی وزیر دادگستری در گفتگوی ویژه خبری گفتند که اوباما مشاورین حقوقی قوی دارد و مواظب است حرفی نزند که به نفع ایران تمام شود.
 
حتماً ایشان می داند که رییس دولتش بارها  گفته که سرهنگ نیستم حقوقدانم ما هم این حرف را باورکردیم تا اینکه دیدیم در کمال ناباوری در سفر به نیویورک در  جمع خبرنگاران خارجی و همچنین شب قبل از شروع مذاکرات از مثبت بودن فشار تحریم ها گفتند.

امید داشتیم که حداقل اطرافیان رییس جمهور که ازعلم سیاست بهره برده اند به ایشان تذکر دهند و خودشان هم این مسائل ار رعایت کنند. اما در هفته های اخیر هم مشاهده شد که آقای ظریف هم مانند دوستان اصلا ح طلبش در مجلس ششم از آمریکا هراس زیادی دارد و از بمب اتم او می ترسد.

ادامه مطلب

,

امّا یکی از حقوق فرزندان، آموختن ادب نیکو به آن‌ها است، که این حُسن ادب موجب می‌شود که او به پروردگارش هدایت شود و محبت خدا در دل او جای گیرد. همچنانکه امام سجاد(علیه‌السلام) در مورد حقوق فرزندان می‌فرماید: «امّا حق فرزندت؛ نخست این است که آگاه باشی که او از تو است؛ چرا که سرچشمه وجود فرزند، پدر و مادر است. به همین جهت، اگر فرزند در این دنیا کار خیری انجام دهد بازگشت این خیر و سرافرازی آن برای پدر و مادر است و اگر کار شرّی هم انجام دهد، بازگشت این شرّ بازهم به خود پدر و مادر است و باعث سرشکستگی آن‌ها است.»[۱] لذا آموزش آداب نیکو به فرزندان طبق فرمایش امام سجاد(علیه‌السلام) لازم می‌آید.

,

ادامه مطلب

****************************************

مسئولین دولتی، جایگاه مجلس را هضم کنید!

 

وبلاگ"آقا"نوشت:

جای بسی تعجب و تاسف دارد، از این بابت که تا چند ماه اخیر و در دوران تصدی دولت گذشته همین قائلین به انحلال مجلس، دولت را متهم به کنار زدن مجلس و بی اعتنایی به مصوبات مجلس می کردند، اما امروز که خودشان آمدند، صحبت از انحلال مجلس به میان می کشند. نمی دانیم سخن چند ماه گذشته شما را باور کنیم، یا حرف امروزتان را؟! در ضمن آیا این نوع نگاه، کمی بوی دیکتاتوری ندارد؟! آیا این نوع نگاه توهین به مردمی نیست که این افراد را انتخاب کرده و به مجلس فرستاده اند؟! آیا این نوع نگاه تحمیل افکار شخصی بر خرد عمومی و افکار عمومی نیست؟!

من تکرار می‌کنم مجلس بالا‌ترین مقام است در این مملکت. مجلس اگر رأی داد و شورای نگهبان هم آن رأی را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی‌گویم رأی خودش را نگوید؛ بگوید؛ رأی خودش را بگوید؛ اما اگر بخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است، و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد. 

ادامه مطلب

******************************************

طعم دنیا تلخ است/نوشته‌ای در هواپیما

 

وبگاه"آینده از آن حزب الله"نوشت:

جناب کوه! میبینی چقدر دست یافتنی شده ای؟ تو که آن پایین بین هر درز و پستی‌ و بلندیت زندگی‌ها جاری‌ست از این بالا کاملا در تسخیری! تو که آدم‌ها برای رسیدن به نوک قله‌ات هر سختی را به جان می‌خرند، از این بالا نوک قله‌ات چقدر حقیر است. نه، ناراحت نشو و بابت این تحقیر کسی را شماتت نکن. مقصر فقط خودت هستی. بله خودت! که چسبیده ای به زمین و رهایش نمیکنی… .
آدم‌ها هندوانه زیربغل‌ت گذاشته‌اند و تو هم باورت شده که کسی هستی. اما فقط خودت مقصری! وقتی کسی به چیزی بچسبد کم کم خصوصیات همان را میگیرد، تو هم اگر از زمین دل بکنی از این بالا همه را مسخره میکنی… . حتی عظیم‌ترین ها را…

ادامه مطلب

*****************************************

150میلیون پول چایی یک‌مرکز استراتژیک یعنی چی؟!

 

وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:

غلامرضا فروزش معاون اجرایی و اطلاع رسانی «مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام» گفته است: «بی احتیاطی است که من این موضوع را در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها می گویم، اما مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام سالیانه ۱۵۰ میلیون تومان چای مصرف می‌کند و اگر کسی در هتل هیلتون لندن این چای را بخورد قطعا برای او ارزان تر از مصرف چای ما در اینجا درخواهد آمد.»

الان چند روزی می‌شود که بنده این جملات را خوانده و شدیداً دارم تلاش می‌کنم از آن سر در بیاورم و البته هنوز بطور کامل سر در نیاورده‌ام. آنچه در ادامه می‌خوانید تنها مربوط به همان بخش از سرم است که توانسته‌ام در بیاورم. بقیه‌اش پیشکش!

ادامه مطلب

****************************************

شیطان از کدوم طرف حمله میکنه؟

 

وبگاه"زهرا"نوشت:

یه چیز جالب اخیرا خوندم و اونم درباره نوع حملات شیطان بود. میگن شیطان قسم خورده که از ۴ جهت به انسان حمله کنه. جلو و عقب و راست و چپ. حالا تا اینکه فقط جلو و عقب رو خوندم که شاید براتون جالب باشه. خلاصه اش این میشه که غم از دست دادن چیزی و کلا ماتم گرفتن برای گذشته و هرچی که اون تو بوده، یکی از حملات مهم شیطانه و به این میگن حمله از عقب یا گذشته. شما اینقدر میشینی ماتم میخوری که حالت رو هم از دست میدی که خوب میشه برای آینده ات گذشته. هرچیزی که در گذشته بوده، حتی کارهای بد و… همه رو رها کن یا براشون توبه کن و دیگه ذهنت رو مشغول اونا نکن.

ادامه مطلب

****************************************

خوانندگان لبنانی جزو طرفداران سید حسن نصرالله

 

وبگاه"خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان"نوشت:

شاید ندانید بسیاری از خواننده های لبنانی و هنرمندان که شاید هیچ التزام دینی هم نداشته باشند، جزو عاشقان و علاقمندان سید حسن نصرالله محسوب می شوند. خیلی ها در میان جنگ33 روزه 2006 یا مستقیم یا از طریق رسانه ها به سید حسن نصرالله پیام دادند که او را دوست دارند و از مقاومت پشتیبانی می کنند و حاضرند از اموالشان برای کمک به مقاومت هزینه کنند.

ادامه مطلب

*****************************************

به کوری چشم تکفیری ها اربعین پر شور تر از گذشته

 

وبلاگ"جالبه"نوشت:

تاریخ را که ورق می‌زنی در ماجرای رفتارهای گوناگون با حرم امام حسین(ع) به نام افراد خبیثی برخورد می‌کنی که با تمام قساوت و کینه سعی کرده‌اند تا نشانی از حسین(ع) و قیامش باقی نماند. در میان این افراد، نام متوکل عباسی، در خباثت و پستی بیشتر از همه دل را آزار می‌دهد. خلیفه‌ای که به‌دلیل عقده‌های فراوان از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دست‌کم سه بار دستور داد تا بنای قبر امام را خراب، زمین آن را شخم بزنند و آب به زمین ببندند تا نشانی از قبر باقی نماند. البته هارون الرشید عباسی هم همین کار را در تبعیت از مروان اموی انجام داده بود.

ادامه مطلب

****************************************

پوستر / هشدار داریم پیر میشویم

 

وبگاه"تلخندک"نوشت:

فرزندبیشتر,زندگی بهتر,آینده بهتر,پوستر,گرافیک,پیری,کودک,بچه,خانواده,ایران,خطر,جمعیت,کاهش جمعیت,افزایش جمعیت,زندگی شادتر,گودرزی,عباس,سبک زندگی,اسلامی,فرزند آوری,فرزند,نسل,پدر و مادر,عصا,قرمز

ادامه مطلب

*****************************************

آقای هاشمی و دوگانگی رفتار

 

وبگاه"رایگاه"نوشت:

ای کاش برخی همانقدر که در داخل از موضع بالا هستند در مقابل خارجی ها هم ...!

ادامه مطلب

**************************************

سنـــــــــــاریو رفـــــــــــع حصر

 

وبلاگ"آرمانگرایی دانشجویی"نوشت:

زمزمه‌های آزادی سران فتنه با آمدن دولت یازدهم و شخص دکتر روحانی به عرصه نظام، با قوت بیشتری از زبان بسیاری از حامیان فتنه 88 شنیده می‌شود. قول‌هایی که شخص رئیس‌جمهور برای آزادی آنها در ابتدای دولت خود داده است و فضای ملتهبی که خلأ سوء‌استفاده از آن را برای برخی فراهم کرده است موجبات فراهم شدن چنین رفتارهای ناشایست در فضای عمومی شده است. روز دانشجو اما فرصتی طلایی برای حضور برخی عناصر تابلودار فتنه در دانشگاه بود که به انحای مختلف پیام آزادی سران فتنه از زبان آنها در آن مکان نخبگانی به گوش رسید. از آن مهم‌تر حضور شخص رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی و مطالبه برخی دانشجویان حامی فتنه از شخص ایشان در راستای آزاد‌سازی سران فتنه و پاسخ امیدوار کننده جناب روحانی این فضا را قدری ملتهب‌تر کرد، چراکه به گونه‌ای قول آزاد‌سازی آنها به دانشجویان وعده داده شد.

ادامه مطلب

*****************************************

نبرد صدا سیما و ماهواره

 

وبلاگ"سراچه"نوشت:

هر چند برای مقابله با پدیده ای به نام ماهواره دیر شده است ولی بیکار  نشستن هم درد را درمان نیست.  در گذشته شاهد آن بوده ایم که در کلانشهر ها اکثر مردم به سوی ماهواره هجوم برده اند ماهواره ای که اوایل بیشتر بخاطر وجود ویدئو شو در دل مردم جای باز کرد ولی کم کم شروع کرد به وارد شدن به مسائل اعتقادی و فرهنگی ملت بزرگ ایران این پدیده آنقدر آرام آرام شکل گرفت که کسی وجود آنرا خبردار نشود و کمبود استراتژیست ها و اساتید در این حوزه یعنی رسانه و ارتباطات کم بود که این پدیده همه گیر شود زمانی به خود آمدیم که آب از سرمان گذشته بود و حالا دست و پا زدن برای پشت سر گذاشتن آن مانند  هاون در آب کوبیدن شده است.

ادامه مطلب

*****************************************

آقای حقوقدان کمی شجاعت به خرج دهید!

 

وبگاه "اسرار انتظار" نوشت:

چندی پیش آقای پور محمدی وزیر دادگستری در گفتگوی ویژه خبری گفتند که اوباما مشاورین حقوقی قوی دارد و مواظب است حرفی نزند که به نفع ایران تمام شود.
 
حتماً ایشان می داند که رییس دولتش بارها  گفته که سرهنگ نیستم حقوقدانم ما هم این حرف را باورکردیم تا اینکه دیدیم در کمال ناباوری در سفر به نیویورک در  جمع خبرنگاران خارجی و همچنین شب قبل از شروع مذاکرات از مثبت بودن فشار تحریم ها گفتند.

امید داشتیم که حداقل اطرافیان رییس جمهور که ازعلم سیاست بهره برده اند به ایشان تذکر دهند و خودشان هم این مسائل ار رعایت کنند. اما در هفته های اخیر هم مشاهده شد که آقای ظریف هم مانند دوستان اصلا ح طلبش در مجلس ششم از آمریکا هراس زیادی دارد و از بمب اتم او می ترسد.

ادامه مطلب

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

مسئولین دولتی، جایگاه مجلس را هضم کنید!

, مسئولین دولتی، جایگاه مجلس را هضم کنید!,

 

,

, ,

وبلاگ"آقا"نوشت:

, وبلاگ"آقا"نوشت:, وبلاگ"آقا"نوشت:, وبلاگ"آقا"نوشت:, آقا,

جای بسی تعجب و تاسف دارد، از این بابت که تا چند ماه اخیر و در دوران تصدی دولت گذشته همین قائلین به انحلال مجلس، دولت را متهم به کنار زدن مجلس و بی اعتنایی به مصوبات مجلس می کردند، اما امروز که خودشان آمدند، صحبت از انحلال مجلس به میان می کشند. نمی دانیم سخن چند ماه گذشته شما را باور کنیم، یا حرف امروزتان را؟! در ضمن آیا این نوع نگاه، کمی بوی دیکتاتوری ندارد؟! آیا این نوع نگاه توهین به مردمی نیست که این افراد را انتخاب کرده و به مجلس فرستاده اند؟! آیا این نوع نگاه تحمیل افکار شخصی بر خرد عمومی و افکار عمومی نیست؟!

,

من تکرار می‌کنم مجلس بالا‌ترین مقام است در این مملکت. مجلس اگر رأی داد و شورای نگهبان هم آن رأی را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی‌گویم رأی خودش را نگوید؛ بگوید؛ رأی خودش را بگوید؛ اما اگر بخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است، و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد. 

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

******************************************

,

طعم دنیا تلخ است/نوشته‌ای در هواپیما

, طعم دنیا تلخ است/نوشته‌ای در هواپیما, طعم دنیا تلخ است/نوشته‌ای در هواپیما, طعم دنیا تلخ است/نوشته‌ای در هواپیما,

 

,

, ,

وبگاه"آینده از آن حزب الله"نوشت:

, وبگاه"آینده از آن حزب الله"نوشت:, وبگاه"آینده از آن حزب الله"نوشت:, وبگاه"آینده از آن حزب الله"نوشت:, آینده از آن حزب الله,

جناب کوه! میبینی چقدر دست یافتنی شده ای؟ تو که آن پایین بین هر درز و پستی‌ و بلندیت زندگی‌ها جاری‌ست از این بالا کاملا در تسخیری! تو که آدم‌ها برای رسیدن به نوک قله‌ات هر سختی را به جان می‌خرند، از این بالا نوک قله‌ات چقدر حقیر است. نه، ناراحت نشو و بابت این تحقیر کسی را شماتت نکن. مقصر فقط خودت هستی. بله خودت! که چسبیده ای به زمین و رهایش نمیکنی… .
آدم‌ها هندوانه زیربغل‌ت گذاشته‌اند و تو هم باورت شده که کسی هستی. اما فقط خودت مقصری! وقتی کسی به چیزی بچسبد کم کم خصوصیات همان را میگیرد، تو هم اگر از زمین دل بکنی از این بالا همه را مسخره میکنی… . حتی عظیم‌ترین ها را…

,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

150میلیون پول چایی یک‌مرکز استراتژیک یعنی چی؟!

, 150میلیون پول چایی یک‌مرکز استراتژیک یعنی چی؟!, 150میلیون پول چایی یک‌مرکز استراتژیک یعنی چی؟!, 150میلیون پول چایی یک‌مرکز استراتژیک یعنی چی؟!,

 

,

, ,

وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:

, وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:, وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:, وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:, طنز های یک م.ر سیخونکچی,

غلامرضا فروزش معاون اجرایی و اطلاع رسانی «مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام» گفته است: «بی احتیاطی است که من این موضوع را در حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها می گویم، اما مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام سالیانه ۱۵۰ میلیون تومان چای مصرف می‌کند و اگر کسی در هتل هیلتون لندن این چای را بخورد قطعا برای او ارزان تر از مصرف چای ما در اینجا درخواهد آمد.»

,

الان چند روزی می‌شود که بنده این جملات را خوانده و شدیداً دارم تلاش می‌کنم از آن سر در بیاورم و البته هنوز بطور کامل سر در نیاورده‌ام. آنچه در ادامه می‌خوانید تنها مربوط به همان بخش از سرم است که توانسته‌ام در بیاورم. بقیه‌اش پیشکش!

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

شیطان از کدوم طرف حمله میکنه؟

, شیطان از کدوم طرف حمله میکنه؟, شیطان از کدوم طرف حمله میکنه؟, شیطان از کدوم طرف حمله میکنه؟,

 

,

, ,

وبگاه"زهرا"نوشت:

, وبگاه"زهرا"نوشت:, وبگاه"زهرا"نوشت:, وبگاه"زهرا"نوشت:, زهرا,

یه چیز جالب اخیرا خوندم و اونم درباره نوع حملات شیطان بود. میگن شیطان قسم خورده که از ۴ جهت به انسان حمله کنه. جلو و عقب و راست و چپ. حالا تا اینکه فقط جلو و عقب رو خوندم که شاید براتون جالب باشه. خلاصه اش این میشه که غم از دست دادن چیزی و کلا ماتم گرفتن برای گذشته و هرچی که اون تو بوده، یکی از حملات مهم شیطانه و به این میگن حمله از عقب یا گذشته. شما اینقدر میشینی ماتم میخوری که حالت رو هم از دست میدی که خوب میشه برای آینده ات گذشته. هرچیزی که در گذشته بوده، حتی کارهای بد و… همه رو رها کن یا براشون توبه کن و دیگه ذهنت رو مشغول اونا نکن.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

خوانندگان لبنانی جزو طرفداران سید حسن نصرالله

, خوانندگان لبنانی جزو طرفداران سید حسن نصرالله, خوانندگان لبنانی جزو طرفداران سید حسن نصرالله, خوانندگان لبنانی جزو طرفداران سید حسن نصرالله,

 

,

, ,

وبگاه"خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان"نوشت:

, وبگاه"خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان"نوشت:, وبگاه"خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان"نوشت:, وبگاه"خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان"نوشت:, "خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان,

شاید ندانید بسیاری از خواننده های لبنانی و هنرمندان که شاید هیچ التزام دینی هم نداشته باشند، جزو عاشقان و علاقمندان سید حسن نصرالله محسوب می شوند. خیلی ها در میان جنگ33 روزه 2006 یا مستقیم یا از طریق رسانه ها به سید حسن نصرالله پیام دادند که او را دوست دارند و از مقاومت پشتیبانی می کنند و حاضرند از اموالشان برای کمک به مقاومت هزینه کنند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

به کوری چشم تکفیری ها اربعین پر شور تر از گذشته

, به کوری چشم تکفیری ها اربعین پر شور تر از گذشته, به کوری چشم تکفیری ها اربعین پر شور تر از گذشته, به کوری چشم تکفیری ها اربعین پر شور تر از گذشته,

 

,

, ,

وبلاگ"جالبه"نوشت:

, وبلاگ"جالبه"نوشت:, وبلاگ"جالبه"نوشت:, وبلاگ"جالبه"نوشت:, جالبه,

تاریخ را که ورق می‌زنی در ماجرای رفتارهای گوناگون با حرم امام حسین(ع) به نام افراد خبیثی برخورد می‌کنی که با تمام قساوت و کینه سعی کرده‌اند تا نشانی از حسین(ع) و قیامش باقی نماند. در میان این افراد، نام متوکل عباسی، در خباثت و پستی بیشتر از همه دل را آزار می‌دهد. خلیفه‌ای که به‌دلیل عقده‌های فراوان از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دست‌کم سه بار دستور داد تا بنای قبر امام را خراب، زمین آن را شخم بزنند و آب به زمین ببندند تا نشانی از قبر باقی نماند. البته هارون الرشید عباسی هم همین کار را در تبعیت از مروان اموی انجام داده بود.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

پوستر / هشدار داریم پیر میشویم

, پوستر / هشدار داریم پیر میشویم, پوستر / هشدار داریم پیر میشویم, پوستر / هشدار داریم پیر میشویم,

 

,

وبگاه"تلخندک"نوشت:

, وبگاه"تلخندک"نوشت:, وبگاه"تلخندک"نوشت:, وبگاه"تلخندک"نوشت:, تلخندک,

فرزندبیشتر,زندگی بهتر,آینده بهتر,پوستر,گرافیک,پیری,کودک,بچه,خانواده,ایران,خطر,جمعیت,کاهش جمعیت,افزایش جمعیت,زندگی شادتر,گودرزی,عباس,سبک زندگی,اسلامی,فرزند آوری,فرزند,نسل,پدر و مادر,عصا,قرمز

, فرزندبیشتر,زندگی بهتر,آینده بهتر,پوستر,گرافیک,پیری,کودک,بچه,خانواده,ایران,خطر,جمعیت,کاهش جمعیت,افزایش جمعیت,زندگی شادتر,گودرزی,عباس,سبک زندگی,اسلامی,فرزند آوری,فرزند,نسل,پدر و مادر,عصا,قرمز,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

آقای هاشمی و دوگانگی رفتار

, آقای هاشمی و دوگانگی رفتار, آقای هاشمی و دوگانگی رفتار, آقای هاشمی و دوگانگی رفتار,

 

,

, ,

, ,

وبگاه"رایگاه"نوشت:

, وبگاه"رایگاه"نوشت:, وبگاه"رایگاه"نوشت:, رایگاه,

ای کاش برخی همانقدر که در داخل از موضع بالا هستند در مقابل خارجی ها هم ...!

, ای کاش برخی همانقدر که در داخل از موضع بالا هستند در مقابل خارجی ها هم ...!,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

**************************************

,

سنـــــــــــاریو رفـــــــــــع حصر

, سنـــــــــــاریو رفـــــــــــع حصر, سنـــــــــــاریو رفـــــــــــع حصر, سنـــــــــــاریو رفـــــــــــع حصر,

 

,

, ,

وبلاگ"آرمانگرایی دانشجویی"نوشت:

, وبلاگ"آرمانگرایی دانشجویی"نوشت:, وبلاگ"آرمانگرایی دانشجویی"نوشت:, وبلاگ"آرمانگرایی دانشجویی"نوشت:, آرمانگرایی دانشجویی,

زمزمه‌های آزادی سران فتنه با آمدن دولت یازدهم و شخص دکتر روحانی به عرصه نظام، با قوت بیشتری از زبان بسیاری از حامیان فتنه 88 شنیده می‌شود. قول‌هایی که شخص رئیس‌جمهور برای آزادی آنها در ابتدای دولت خود داده است و فضای ملتهبی که خلأ سوء‌استفاده از آن را برای برخی فراهم کرده است موجبات فراهم شدن چنین رفتارهای ناشایست در فضای عمومی شده است. روز دانشجو اما فرصتی طلایی برای حضور برخی عناصر تابلودار فتنه در دانشگاه بود که به انحای مختلف پیام آزادی سران فتنه از زبان آنها در آن مکان نخبگانی به گوش رسید. از آن مهم‌تر حضور شخص رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی و مطالبه برخی دانشجویان حامی فتنه از شخص ایشان در راستای آزاد‌سازی سران فتنه و پاسخ امیدوار کننده جناب روحانی این فضا را قدری ملتهب‌تر کرد، چراکه به گونه‌ای قول آزاد‌سازی آنها به دانشجویان وعده داده شد.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

نبرد صدا سیما و ماهواره

, نبرد صدا سیما و ماهواره, نبرد صدا سیما و ماهواره, نبرد صدا سیما و ماهواره,

 

,

, ,

وبلاگ"سراچه"نوشت:

, وبلاگ"سراچه"نوشت:, وبلاگ"سراچه"نوشت:, وبلاگ"سراچه"نوشت:, سراچه,

هر چند برای مقابله با پدیده ای به نام ماهواره دیر شده است ولی بیکار  نشستن هم درد را درمان نیست.  در گذشته شاهد آن بوده ایم که در کلانشهر ها اکثر مردم به سوی ماهواره هجوم برده اند ماهواره ای که اوایل بیشتر بخاطر وجود ویدئو شو در دل مردم جای باز کرد ولی کم کم شروع کرد به وارد شدن به مسائل اعتقادی و فرهنگی ملت بزرگ ایران این پدیده آنقدر آرام آرام شکل گرفت که کسی وجود آنرا خبردار نشود و کمبود استراتژیست ها و اساتید در این حوزه یعنی رسانه و ارتباطات کم بود که این پدیده همه گیر شود زمانی به خود آمدیم که آب از سرمان گذشته بود و حالا دست و پا زدن برای پشت سر گذاشتن آن مانند  هاون در آب کوبیدن شده است.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

آقای حقوقدان کمی شجاعت به خرج دهید!

, آقای حقوقدان کمی شجاعت به خرج دهید!, آقای حقوقدان کمی شجاعت به خرج دهید!, آقای حقوقدان کمی شجاعت به خرج دهید!,

 

,

, ,

وبگاه "اسرار انتظار" نوشت:

, وبگاه "اسرار انتظار" نوشت:, وبگاه "اسرار انتظار" نوشت:, وبگاه "اسرار انتظار" نوشت:, اسرار انتظار,
چندی پیش آقای پور محمدی وزیر دادگستری در گفتگوی ویژه خبری گفتند که اوباما مشاورین حقوقی قوی دارد و مواظب است حرفی نزند که به نفع ایران تمام شود.
,
 
,
حتماً ایشان می داند که رییس دولتش بارها  گفته که سرهنگ نیستم حقوقدانم ما هم این حرف را باورکردیم تا اینکه دیدیم در کمال ناباوری در سفر به نیویورک در  جمع خبرنگاران خارجی و همچنین شب قبل از شروع مذاکرات از مثبت بودن فشار تحریم ها گفتند.
,

امید داشتیم که حداقل اطرافیان رییس جمهور که ازعلم سیاست بهره برده اند به ایشان تذکر دهند و خودشان هم این مسائل ار رعایت کنند. اما در هفته های اخیر هم مشاهده شد که آقای ظریف هم مانند دوستان اصلا ح طلبش در مجلس ششم از آمریکا هراس زیادی دارد و از بمب اتم او می ترسد.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

حالا نمیشه قلب و ظاهرت با هم پاک باشه؟

 

وبلاگ"نجوای عشق"نوشت:

,

****************************************

,

حالا نمیشه قلب و ظاهرت با هم پاک باشه؟

, حالا نمیشه قلب و ظاهرت با هم پاک باشه؟, حالا نمیشه قلب و ظاهرت با هم پاک باشه؟, حالا نمیشه قلب و ظاهرت با هم پاک باشه؟,

 

,

, ,

وبلاگ"نجوای عشق"نوشت:

, وبلاگ"نجوای عشق"نوشت:, وبلاگ"نجوای عشق"نوشت:, وبلاگ"نجوای عشق"نوشت:, نجوای عشق,

می گویند: بی حجابی بی دینی نیست. دلت پاک باشه!

باشه قبول…بی حجاب بی دین نیست…اما قبول داری که حجاب از ضرورت های

بارز دینه؟!

حالا چجوری میشه که قلب پاک از اجرای حکم دین سرپیچی می کنه؟

این قلب از چه چیز پاکه؟ از گناه یا از اطاعت؟!

ادامه مطلب

***************************************

چرا این‌قدر محجبه‌ای؟

 

وبگاه "نوشته‌های یه دختر باحجاب" نوشت:

,

می گویند: بی حجابی بی دینی نیست. دلت پاک باشه!

,

باشه قبول…بی حجاب بی دین نیست…اما قبول داری که حجاب از ضرورت های

,

بارز دینه؟!

,

حالا چجوری میشه که قلب پاک از اجرای حکم دین سرپیچی می کنه؟

,

این قلب از چه چیز پاکه؟ از گناه یا از اطاعت؟!

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

چرا این‌قدر محجبه‌ای؟

, چرا این‌قدر محجبه‌ای؟, چرا این‌قدر محجبه‌ای؟, چرا این‌قدر محجبه‌ای؟,

 

,

, ,

وبگاه "نوشته‌های یه دختر باحجاب" نوشت:

, وبگاه "نوشته‌های یه دختر باحجاب" نوشت:, وبگاه "نوشته‌های یه دختر باحجاب" نوشت:, وبگاه "نوشته‌های یه دختر باحجاب" نوشت:, نوشته‌های یه دختر باحجاب,

دختر محجبه به کلاس زبان می رود . در جای خود که می نشیند همکلاسی اش که آن چنان حجاب مناسبی هم ندارد از او می پرسد :

چرا چادر سر می کنی ؟ چرا اینقدر محجبه ای ؟ در سازمان خاصی کار می کنی ؟
پاسخ می دهد : نه مگر فقط کارمندان دولتی محجبه اند ؟

گفت : آخر آنهایی که با جاهای خاص در ارتباطند این جوری حجاب کامل دارند . انگار هنوز قانع نشده بود پرسید : شهرستانی هستی ؟ دختر چادری جواب داد نه . حتماً درنظرش دهاتی ها و شهرستانی ها باحجابند !!

بازهم دست بردار نبود . پرسید دانشجو هستی ؟ پاسخ داد بله . پایان نامه دکتری می نویسم . گفت چه رشته ای ؟ جواب داد : علوم قرآنی .

انگار رمز جدول را پیدا کرده باشد گفت : آهااان !! دختر محجبه که انگار قبلاً تجربه چنین برخوردی را داشته است بلافاصله و با اعتماد به نفس فراوان جواب داد :

نمی‌دانی چه لذتی دارد وقتی سیاهی چادرم ، دل مردهایی که چشمشان به دنبال خوش‌رنگ‌ترین زن‌هاست می‌زند .

ادامه مطلب

****************************************

,

دختر محجبه به کلاس زبان می رود . در جای خود که می نشیند همکلاسی اش که آن چنان حجاب مناسبی هم ندارد از او می پرسد :

,

چرا چادر سر می کنی ؟ چرا اینقدر محجبه ای ؟ در سازمان خاصی کار می کنی ؟
پاسخ می دهد : نه مگر فقط کارمندان دولتی محجبه اند ؟

,
,

گفت : آخر آنهایی که با جاهای خاص در ارتباطند این جوری حجاب کامل دارند . انگار هنوز قانع نشده بود پرسید : شهرستانی هستی ؟ دختر چادری جواب داد نه . حتماً درنظرش دهاتی ها و شهرستانی ها باحجابند !!

,

بازهم دست بردار نبود . پرسید دانشجو هستی ؟ پاسخ داد بله . پایان نامه دکتری می نویسم . گفت چه رشته ای ؟ جواب داد : علوم قرآنی .

,

انگار رمز جدول را پیدا کرده باشد گفت : آهااان !! دختر محجبه که انگار قبلاً تجربه چنین برخوردی را داشته است بلافاصله و با اعتماد به نفس فراوان جواب داد :

,

نمی‌دانی چه لذتی دارد وقتی سیاهی چادرم ، دل مردهایی که چشمشان به دنبال خوش‌رنگ‌ترین زن‌هاست می‌زند .

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

چرا بر حجاب تاکید داریم؟

 

وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:

,

چرا بر حجاب تاکید داریم؟

, چرا بر حجاب تاکید داریم؟, چرا بر حجاب تاکید داریم؟, چرا بر حجاب تاکید داریم؟,

 

,

, ,

وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:

, وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:, وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:, وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:, حریم آسمانی,

همه جا خوانده ایم و شنیده ایم حجاب ، اما واقعا چرا حجاب ؟ چرا انقدر به مساله حجاب تاکید میشود؟

کشورهای توسعه یافته و اروپایی که از هرکاری برای پیشرفت خود کوتاهی نمیکنند چرا به مساله حجاب

بی تفاوتند و چه بسا ضد حجابند ....

اگرحجاب خوب است و مایع پیشرفت چرا آنها ندارند؟

چرا حجاب در ایران مانند سایر کشورهای اسلامی مانند ترکیه ، لبنان ، سوریه و....

نیست و تا این حد به حجاب تاکید می شود؟

ادامه مطلب

******************************************

علمدار حضرت زینب(س)

 

وبگاه "طرح با تو حرف می‌زند" نوشت:

,

همه جا خوانده ایم و شنیده ایم حجاب ، اما واقعا چرا حجاب ؟ چرا انقدر به مساله حجاب تاکید میشود؟

, ,

کشورهای توسعه یافته و اروپایی که از هرکاری برای پیشرفت خود کوتاهی نمیکنند چرا به مساله حجاب

, ,

بی تفاوتند و چه بسا ضد حجابند ....

, ,

اگرحجاب خوب است و مایع پیشرفت چرا آنها ندارند؟

, ,

چرا حجاب در ایران مانند سایر کشورهای اسلامی مانند ترکیه ، لبنان ، سوریه و....

, ,

نیست و تا این حد به حجاب تاکید می شود؟

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

******************************************

,

علمدار حضرت زینب(س)

, علمدار حضرت زینب(س), علمدار حضرت زینب(س), علمدار حضرت زینب(س),

 

,

, ,

وبگاه "طرح با تو حرف می‌زند" نوشت:

, وبگاه "طرح با تو حرف می‌زند" نوشت:, وبگاه "طرح با تو حرف می‌زند" نوشت:, وبگاه "طرح با تو حرف می‌زند" نوشت:, طرح با تو حرف می‌زند,

حال و هوای اربعین شور و شوق شهادت را در دل مدافعان حرم زینب زنده تر و روشن تر از پیش کرده است جا داشت در این ایام نزدیک به اربعین حسینی یادی از مدافع و علمدار حضرت زینب که بیرق قمر بنی هاشم (ع)را بر بالای گنبد نورانی و پاک ام المصائب ,حضرت زینب کبری برافراشت یادی کرده باشیم.
 این طرح تقدیم به علی شیب محمود معروف به ابوتراب که مخلصانه در نبرد حق علیه باطل خون خود را به پیشگاه مقدس باری تعالی تقدیم کرد تا اثبات کند هنوز هم دری به سوی شهادت باز است و عاشورا دیگر تکرار نخواهد شد.

ادامه مطلب

*****************************************

خدایی خداغریبه...

 

وبلاگ"هفت راز آسمان" نوشت:

خداوکیلی کی ازهمه بیشتربه دادمون میرسه؟؟؟ آخه کی؟؟؟آخه کی عاشق ترازاون؟؟؟

کیه که انقدبهش بدکنیم وبازببخشه باز بهمون ی لبخندقشنگ بزنه ؟؟؟آخه یکی بگه کی؟!!بچه ها بیاین خودمونوبشناسیم، خدامونوبشناسیم، اصلاباخداهماهنگ کنیم هیچ وقت هیچ جا،لحظه ای نزاره ازهم جداشیم،نزاره باگناهامون ازش دورشیم...

ادامه مطلب

****************************************

مسخره ات بکنند انتقاد است! جواب بدهی بی جنبه ای!

 

وبلاگ"جوانان اصیل ایرانی"نوشت:

فحش اگر بدهند آزادی بیان است! جواب اگر بدهی بی فرهنگی!

,

حال و هوای اربعین شور و شوق شهادت را در دل مدافعان حرم زینب زنده تر و روشن تر از پیش کرده است جا داشت در این ایام نزدیک به اربعین حسینی یادی از مدافع و علمدار حضرت زینب که بیرق قمر بنی هاشم (ع)را بر بالای گنبد نورانی و پاک ام المصائب ,حضرت زینب کبری برافراشت یادی کرده باشیم.
 این طرح تقدیم به علی شیب محمود معروف به ابوتراب که مخلصانه در نبرد حق علیه باطل خون خود را به پیشگاه مقدس باری تعالی تقدیم کرد تا اثبات کند هنوز هم دری به سوی شهادت باز است و عاشورا دیگر تکرار نخواهد شد.

,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

خدایی خداغریبه...

, خدایی خداغریبه..., خدایی خداغریبه..., خدایی خداغریبه...,

 

,

, ,

وبلاگ"هفت راز آسمان" نوشت:

, وبلاگ"هفت راز آسمان" نوشت:, وبلاگ"هفت راز آسمان" نوشت:, وبلاگ"هفت راز آسمان" نوشت:, "هفت راز آسمان",

خداوکیلی کی ازهمه بیشتربه دادمون میرسه؟؟؟ آخه کی؟؟؟آخه کی عاشق ترازاون؟؟؟

,

کیه که انقدبهش بدکنیم وبازببخشه باز بهمون ی لبخندقشنگ بزنه ؟؟؟آخه یکی بگه کی؟!!بچه ها بیاین خودمونوبشناسیم، خدامونوبشناسیم، اصلاباخداهماهنگ کنیم هیچ وقت هیچ جا،لحظه ای نزاره ازهم جداشیم،نزاره باگناهامون ازش دورشیم...

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

مسخره ات بکنند انتقاد است! جواب بدهی بی جنبه ای!

, مسخره ات بکنند انتقاد است! جواب بدهی بی جنبه ای!, مسخره ات بکنند انتقاد است! جواب بدهی بی جنبه ای!,

 

,

, ,

وبلاگ"جوانان اصیل ایرانی"نوشت:

, وبلاگ"جوانان اصیل ایرانی"نوشت:, وبلاگ"جوانان اصیل ایرانی"نوشت:, وبلاگ"جوانان اصیل ایرانی"نوشت:, جوانان اصیل ایرانی,

فحش اگر بدهند آزادی بیان است! جواب اگر بدهی بی فرهنگی!

,

سوال اگر بکنند آزاد اندیشند! سوال اگر بکنی تفتیش عقاید است!

,

تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقتند! جواب اگر بدهی دروغگویی!

,

مسخره ات بکنند انتقاد است! جواب بدهی بی جنبه ای!

,

تهدیدت اگر بکنند دفاع کرده اند! تهدید اگر بکنی خشونت طلبی!

,

راهپیمایی اگر بکنن حق آنهاست و عقیده خودشان است!

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه