اخبار داغ

سردار فضلی عنوان کرد؛

بازدید یک میلیون و 600 هزار نفر از نمایش بازسازی غدیر خم در سال 93

بازدید یک میلیون و 600 هزار نفر از نمایش بازسازی غدیر خم در سال 93
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بازدید یک میلیون و 600 هزار نفر از مردم سراسر کشور از نمایش بازسازی غدیر خم در سال 93 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار سردار علی فضلی در پنجمین همایش بازیسازی غدیر خم در شهرستان آران و بیدگل گفت: سال 89 در روز عید غدیر خم بازسازی نمایش این واقعه عظیم با حضور علما, مراجع تقلید قم , مسئولین , خانواده معظم شهدا و زائرین در قم برگزار شد و در آن روز امام جمعه قم و مسئولین حاضر در مراسم اجرای این نمایش را تحسین کردند و همین موضوع باعث تداوم اجرای این نمایش در سال های بعدی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار ,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با تحقیق و پژوهش صورت گرفته و دیدارهایی که مسئولان ستاد بازسازی غدیر خم با مراجع تقلید و علمای قم داشتند سال 90 شاهد اجرای این نمایش در 70 شهر از کشور بودیم و ارتقا سطح کیفی و کمی این نمایش باعث شد امسال شاهد اجرای آن در 132 نقطه از کشور باشیم.
,
 
,
وی افزود: سال گذشته یک میلیون و 600 هزار نفر از مردم در سراسر کشور از نمایش بازسازی واقعه غدیر خم بازدید کردند که امسال با توسعه کمی و کیفی ایجاد شده شاهد بازدید بیشتری از مردم خواهیم بود.
,
 
,
سردار فضلی گفت: بازسازی واقعه غدیر خم داوطلبانه و با عشق و علاقه برگزار می شود و بنده به عنوان یکی از سربازان ولایت این کار را تحسین می کنم و امیدوارم شاهد رشد و گسترش آن در سال های آینده باشیم.
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: نقش مردم در بازسازی واقعه غدیر خم باید همانند نقش آنها در روز عاشورا پر رنگ شود.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه