اخبار داغ

تاکید اشتری برساماندهی اتباع بیگانه در کشور

تاکید اشتری برساماندهی اتباع بیگانه در کشور
فرمانده ناجا گفت: با هماهنگی مسوولان و همکاری استاندار کرمان درصدد هستیم علاوه بر افزایش ظرفیت طرد غیرمجازها، ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه را در دستور کار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت امنیتی استان کرمان گفت: وضعیت امنیتی استان بسیار خوب است و در مقایسه با استان ها رتبه برتری را به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با هماهنگی و همدلی بین نیروهای انتظامی و دستگاه های قضایی و شورای تامین وضعیت خوبی را در استان شاهد هستیم و گزارشات نشان از کاهش 5 درصدی جرایم و افزایش 11 درصدی افزایش کشفیات در استان هستیم.

,

اشتری با بیان اینکه ناجا یک سازمان جامعه محور است تصریح کرد: ناجا تعامل بسیار خوبی با رسانه ها دارد ضمن آنکه این ارتباط افزایش خواهد یافت و بدون ارتباط با رسانه ها نمی توان با مردم ارتباط داشت.

,

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز جزو وظیفه نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی است و با هماهنگی استان و پیگیری استاندار این کار در حال انجام است و سعی می کنیم ظرفیت بیشتری برای طرد غیرمجازها بدهیم و بنا بر ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه را داریم.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه