اخبار داغ

معاون سپاه:هدف از تحریم شورش در ایران بود

معاون سپاه:هدف از تحریم شورش در ایران بود
سردار رسول سنایی‌راد گفت: سنایی‌راد با اشاره به موفقیت ایران در پرونده هسته‌ای، افزود: تحریم‌ها بین مردم و حاکمیت ایران شکاف ایجاد نکرد؛ در صورتی که هدف اصلی آن، شورش درونی و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز سعی می‌کنند به جای تقابل، به تعامل و ارتباط با ایران روی بیاورند و این یکی از راههای نفوذ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش مهر سردار سنایی‌راد با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت جلوگیری از نفوذ آمریکایی‌ها در ایران و منطقه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دنبال بهره‌برداری از برجام و تبدیل آن به موقعیتی برای نفوذ در جمهوری اسلامی ایران هستند که این مهم می‌تواند ابعاد چندگانه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد.

,

وی افزود: اگر غافل باشیم آمریکا زودتر می‌تواند در کشورمان نفوذ کند و طمع عاملی برای استقبال آمریکایی‌ها برای نفوذ در ایران است.

,

سنایی‌راد با اشاره به هشدارهای هبر معظم انقلاب رفتار و ساختار در جمهوری اسلامی ایران است.

,

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها می‌خواهند به جای تقابل که موجب بیداری، هوشیاری و تقویت مقاومت در ایران شده است، از روش‌های دیگری استفاده کنند، ادامه داد: آمریکایی‌ها امروز سعی می‌کنند به جای تقابل، به تعامل و ارتباط با ایران روی بیاورند و این یکی از راههای نفوذ است.

,

هدف از تحریم شورش در ایران بود

,

وی تصریح کرد: آنها تصور می‌کنند در این راهبرد جدید باید به جای فشار و انتظار برای شکاف از درون، نوعی ارتباط و تعامل با ایران برقرار کنند و دلیل این چرخش، بی‌فایده بودن راهبردهای پیشین آنها است.

,

سنایی‌راد با اشاره به موفقیت ایران در پرونده هسته‌ای، افزود: تحریم‌ها بین مردم و حاکمیت ایران شکاف ایجاد نکرد؛ در صورتی که هدف اصلی آن، شورش درونی و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

,

معاون سیاسی سپاه با تاکید بر اینکه تحریم‌ها هیچ‌گاه بین نخبگان و نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله ایجاد نکرد، گفت: در عین حال آنها به برخی پارامترها برای نفوذ در ایران دل بسته بودند و تصور می‌کردند که در ایران شکاف بین نسلی وجود دارد.

,

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها گمان می‌کردند جریانی غرب‌گرا در ایران وجود دارد و مستعد قدرت‌یابی است و در صورت وجود یک روند دموکراتیک، آنها تقویت شده و به قدرت خواهند رسید، این فکر آنها را به طمع انداخته بود، ولی جمهوری اسلامی ایران با بصیرت ملت و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب همانطور که تاکنون آنها را شکست داده، این بار نیز آنها را ناکام خواهد گذاشت.

,

استفاده آمریکا از راهبرد نفوذ در شوروی

,

سنایی‌راد با اشاره به تجربه بکارگیری نفوذ در دوران جنگ سرد توسط آمریکایی‌ها، خاطرنشان کرد: آنها در دوران جنگ سرد در شوروی نفوذ کردند و تصور می‌کنند از این راهبرد در مقابل ایران نیز می‌توانند استفاده کنند، اما این راهبرد در مقابل ایران شکست خواهد خورد.

,

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه ملت ایران در مقابل فشارهای اقتصادی ایستاده‌اند، افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند می‌توانند از مدل مذاکره برای سایر اهداف خود استفاده و زمینه نفوذ خود در منطقه و عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند.

,

وی گفت: آمریکایی‌ها در برخی از جنبش‌های منطقه نفوذ کرده‌ و از این طریق سعی می‌کنند بیداری اسلامی را به عقب بیندازند.

,

معاون سیاسی سپاه تاکبد کرد: آنها می‌خواهند همین مدل را حفظ کرده و با ارتباط با برخی سران کشورهای منطقه و ایجاد جنگ‌های نیابتی، شرایطی را برای ارتباط‌گیری با جمهوری اسلامی ایران فراهم کنند.

,

سنایی‌راد با اشاره به پدیده داعش در منطقه تصریح کرد: داعش پدیده‌ای همسو با جنگ‌های نیابتی است و رد‌پای آمریکا در شکل‌گیری آن مشاهده می‌شود. آنها گمان می‌کنند که می‌توانند بین محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد کنند.

,

معاون سیاسی سپاه با اشاره به روابط ایران با روسیه گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند نوعی تردید بین ایران و روسیه ایجاد کنند و می‌خواهند با اختلاف‌افکنی بین ما، نفوذ منطقه‌ای خود را افزایش دهند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مساله نفوذ آمریکا را به مسئولین گوشزد کردند، مسئولین امروز آمادگی کامل دارند و در مذاکرات هم تاکید بر این بود که ما جز مسائل هسته‌ای، راجع به مساله دیگری مذاکره نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه