اخبار داغ

واکنش لاریجانی به سوال کریستین امانپور

واکنش لاریجانی به سوال کریستین امانپور
تعداد زیادی ایرانی هم در آمریکا به جرم های مختلف و اینکه برخی از این اتهامات عجیب و غریب هم هست، زندانی هستند و باید برای آنها فکری کرد و نگران بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دکتر علی لاریجانی در ادامه سفر به نیویورک برای شرکت در چهارمین اجلاس روسای مجالس جهان، با کریستین امان پور، خبرنگار سی ان ان گفتگوی اختصاصی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به سوال کریستین امان پور درباره جیسیون رضائیان و اتهامات وی گفت: اطلاع دقیقی از پرونده رضائیان ندارم و باید از قوه قضائیه سئوال کرد ولی ما هیچ علاقه ای به اینکه افراد را در زندان نگه داریم، نداریم.

,

رییس مجلس شورای الاسمی تصریح کرد: چون قوه قضائیه مستقل است، باید مسئله را رسیدگی کند البته به این نکته هم توجه کنید که تعداد زیادی ایرانی هم در آمریکا به جرم های مختلف و اینکه برخی از این اتهامات عجیب و غریب هم هست، زندانی هستند و باید برای آنها فکری کرد و نگران بود. ما فکر می کنیم برای همه این ها باید تلاش کنیم که زندان کمتری تحمل کنند. اما درباره پرونده رضائیان نمی توانیم از منظر قوه مقننه، چیزی را به قوه قضائیه تحمیل کنیم. باید پرونده او را دید و فکر می کنم عدالت، بالاتر از هر صنفی است. هر کسی در هر رشته ای که است، باید در پیشگاه قانون علی السویه باشد ولی تلاش های دیپلماتیک در این زمینه مناسب است.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه