اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مانه وسملقان:

69 درصد از خانواده های این شهرستان مشترک صندوق صدقات هستند

69 درصد از خانواده های این شهرستان مشترک صندوق صدقات هستند
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مانه وسملقان گفت: در راستای حمایت از محرومین، 69 درصد از خانواده های این شهرستان مشترک صندوق صدقات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری آشخانه، « مهدی برزکار » با بیان اینکه 65درصد از خانوار این شهرستان مشترک صندوق صدقه هستند افزود: این افراد سهم قابل توجهی را در جذب درآمدهای مردمی به خود اختصاص داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه,
 
,
وی با بیان اینکه در سال قبل بیش از دو میلیاردو 600 میلیون ریال صدقه از سطح این شهرستان جمع آوری شد افزود: هم اکنون 15 هزار و87 صندوق کوچک وبزرگ ومتوسط در این شهرستان وجود دارد.
,
 
,
وی یاد آور شد: از مجموع مبلغ مذکور بیش از دو میلیارد ریال آن از 14هزارو609 صندوق کوچک توزیع شده در منازل جمع آوری شده است و باقیمانده نیز از صندوق های بزرگ ومتوسط نصب شده در سطح میادین ومغازه های سطح شهرستان جمع آوری شده است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: مبالغ جمع آوری شده در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، فرهنگی،خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر هزینه شده است.
,
 
,
برزکار افزود: به برکت توجه مردم خیر این شهرستان روز به روز شاهد افزایش کمک های مردمی در قالب صدقه و سایر طرح های مشارکتی هستیم که بخش اعظمی از مشکلات و کاستی نیازمندان از این طریق مرتفع می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه