اخبار داغ

شورای شهر اهواز بر سر دوراهی انتخاب رئیس،نظر شهروندان یا پیشنهادات شهردار!

شورای شهر اهواز بر سر دوراهی انتخاب رئیس،نظر شهروندان یا پیشنهادات شهردار!
بنابراعلام قبلی، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز فردا در صحنی علنی شورا برگزار می شود و رئیس سومین سال از چهارمین دوره شورای اسلامی اهواز بر کرسی ریاست می نشیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از رهیاب نیوز، بنابراعلام قبلی، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز فردا در صحنی علنی شورا برگزار می شود و رئیس سومین سال از چهارمین دوره شورای اسلامی اهواز بر کرسی ریاست می نشیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,

طی دو سال گذشته انتخاب رئیس در شورای شهر اهواز با حواشی مختلف همراه بوده است به نحوی که برخی از اعضای شورا دخالت مدیریت شهری را طی دو سال گذشته عامل  تعیین کننده در سرنوشت ریاست شورای شهر دانسته اند.
علاقه سیدخلف برای نقش آفرینی در تعیین رئیس شورای شهر مساله ای نیست که اعضای شورا در دوره های گذشته انتخاب رئیس، آن را کتمان کنند چه بسا همانند انتخابات سال گذشته سایه شهردار چنان بر سر شورا گسترده می شود که بحث تلاش شهردار برای تعیین رئیس شورا به رسانه ها و صحن علنی شورا کشیده می شود.
امسال نیز معادله ای همانند دوره های قبلی در شورای شهر اهواز شکل گرفته است برخی از اعضای شورا به پشتوانه شهردار به دنبال انتخاب رئیس از میان گزینه های مطلوب شهردار هستند و عده ای دیگر تلاش می کنند تا استقلال شورای شهر را به عنوان یک نهاد نظارتی حفظ کنند و از ظرفیت آن برای کاستن از مشکلات شهری بهره گیرند.
در همین زمینه شبکه اطلاع رسانی رهیاب طی هفته های گذشته اقدام به انجام نظرسنجی در این پایگاه خبری کرد تا از این طریق نظر شهروندان را برای انتخاب رئیس شورای شهر جویا شود.
نتایج بدست امده در این نظر سنجی در خصوص سه گزینه اول مدنظر شهروندان بدین شرح است:

سیدمحمد جواد رضوی              52/8درصد

حجت الاسلام سعادت نیا          32درصد

رامی علاسوند                         10/4درصد

حال با توجه به نظر شهروندان که اعضای شورا وکلای آن ها هستند باید دید اعضای شورا به گزینه شهروندان رای می دهند یا گزینه شهردار؟

پی نوشت:

*شورای شهر فرمایشی مساوی است با شهری پر از گرفتاری!

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه