اخبار داغ

کانال روباز کوی اندیشه بوکان تهدیدی برای سلامتی مردم +تصاویر

کانال روباز کوی اندیشه بوکان تهدیدی برای سلامتی مردم +تصاویر
تابش مستقیم نور خورشید به فاضلاب های ته نشین شده در این کانال و همچنین بوی بد زباله ها موجود در بستر آن تهدیدی برای سلامتی ساکنان این منطقه از شهر بوکان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس چند سالی است که بوی بد ناشی از جریان فاضلاب های خانگی و زباله های تهنشین در کانالروباز کوی اندیشه وضعیت بهداشتی این اب راه را اسف بار کرده و باعث گلایه و نارحتی شهروندان این محله از مسئولان شهر بوکان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کانال روباز کوی اندیشه که سالیان مدیدی به عنوان هدایت کننده سیلاب های فصلی و همچنین آب جاری از چشمه (کانی باقر) بود حال به مکانی برای دفع فاضلاب خانه های تبدیل شده که در مسیر این کانال قرار دارند.

,

شهرداری بوکان در اواسط دهه 80 با دیوار کشی بیش از 100 متراین کانال در کوی اندیشه سعی کرد از خسارت های ناشی از وقوع سیلاب های فصلی که چندین بار باعث بروز خسارات جدی به ساکنان شمال شهر شده بود بکاهد ولی بعد از خشک سالی های اخیر و خشک شدن چشمه (کانی باقر) و همچنین ساخت و سازها در این منطقه این کانال به بهترین مکان برای دفع فاضلاب های خانگی تبدیل شد.

,

تابش مستقیم نور خورشید به فاضلاب های ته نشین شده در این کانال و همچنین بوی بد زباله ها موجود در بستر آن تهدیدی برای سلامتی ساکنان این منطقه از شهر بوکان است.

,

 یکی از ساکنان کوی اندیشه در همین رابطه در گفتگو با کانی پرس گفت: وضعیت بهداشتی این کانال بسیار تاسف بار و قابل تامل است.

,

چیا شیخه افزود: امتداد این کانال در منطقه علی آباد چندین سال است که توسط شهرداری سرپوشیده شده و هم اکنون نیز در حال دیوار کشی بخش انتهای آن به سیمینه رود هستند ولی متاسفانه وضعیت این کانال در کوی اندیشه تا کنون شاهد هیج اقدامی از سوی شهرداری نبوده است.

,

این شهروند درادامه اظهار کرد: باور کنید هیچ یک از مدیران شهری حتی یک شب نیز نمی توانند بوی بد این منطقه را تحمل کنند ولی ساکنان کوی اندیشه سالهای زیادی است در این وضعیت زندگی می کنند.

,

وی تصریح کرد: امید است همه مناطق شهری بوکان به یک اندازه برای مسئولان شهری به ویژه شهرداری بوکان مهم باشد.

,

حال امید است در سالی که با شعارعدالت عمرانی در بوکان آغاز شد نیم نگاهی نیز به مناطق حاشیه شهر بوکان انداخته شود تا ساکنان این مناطق نیز طعم خوش خدمت را بچشند.

,

 

,

, ,

تصاویری از کانال رو باز کوی اندیشه

,

, ,

تصاویری قابل تامل از کانال روباز منطقه کوی اندیشه بوکان

,

, ,

تصاویری قابل تاول از کانال روباز منطقه کوی اندیشه بوکان

,

 

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/خ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه