اخبار داغ

صبح امروز اتفاق افتاد:

تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت+تصاویر

تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت+تصاویر
در تصادف صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه وانت 4 نفر جان باختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبری گرمه، در تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه وانت پیکان در منطقه سنگچین 3 نفر از سرنشینان خودروی وانت و یک تفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه،,

افسر راهنمایی و رانندگی حاضر در محل حادثه انحراف به چپ و بی‌احتیاطی راننده وانت پیکان را علت این حادثه عنوان کرد و افزود: خودروی وانت پس از منحرف شدن باعث مسدود شدن مسیر پراید شده و برخورد این دو خودرو باعث نشت بنزین و ایجاد انفجار شده است.

,

وی اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودروی پیکان وانت و یک نفر از سرنشینان پراید در شعله‌های آتش سوختند و سه نفر دیگر نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

,

تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت

, تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت,

یکی از افراد حاضر در محل حادثه دیر رسیدن خودروی آتش‌نشانی را یکی از دلایل افزایش خسارت های این حادثه اعلام کرد و افزود: متأسفانه خودروهای امدادی هلال‌احمر تنها مجهز به کپسول آتش‌نشانی بودند که پس از حضور در محل حادثه توانایی مقابله با این حجم آتش را نداشته و خودروی آتش‌نشانی شهر قاضی که نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه است 25 دقیقه پس از انفجار در محل حاضر شد.

,

این حادثه در ساعت 8 صبح امروز در کیلومتر 55 محور آشخانه به جنگل گلستان اتفاق افتاد.

,

محور بجنورد به جنگل گلستان به دلیل پذیرا بودن زائران حرم امام رضا (ع) و گردشگرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می‌شود که متأسفانه همه‌ساله شاهد حوادثی ناگوار است.

, .,

تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت

, تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت, تصادف و انفجار در جاده مرگ 4 کشته برجای گذاشت,

 همچنین طرح چهار بانده کردن محور بجنورد- جنگل گلستان از سال ۸۷ شروع‌شده و که به دلیل کمبود اعتبار، این طرح به‌کندی پیش می‌رود و با گذشت پنج سال هنوز تکمیل نشده است.

,

این محور به دلیل وقوع حوادث دل‌خراش ترافیکی و آمار بالای کشته‌شدگان تصادفات از طرف رسانه‌ها به جاده مرگ موسوم شده است.

,

خاطرنشان می‌گردد در وحشتناک‌ترین تصادف پیش از حادثه صبح امروز که ابتدای شهریورماه اتفاق افتاد بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری اپل با یک دستگاه کامیون ۵ نفر جان باختند و گره ترافیکی ایجادشده نیز پس از ۶ ساعت رفع شد.

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه