اخبار داغ

معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد:

باید برای مشهد برندسازی شود

باید برای مشهد برندسازی شود
معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: بهترین فرصت برای ایجاد این هویت و برند از مشهد، رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، دکتر محمد مهدی برادران در دومین نشست فعالان فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی با محوریت ایده پردازی مشهد 2017  اظهار داشت: باید برای مشهد برندسازی شود تا یک ذهنیت و دیدگاه از مشهد برای مردم جهان ایجاد گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها, پرستوها, پرستوها,

این مدرس دانشگاه با معرفی اجمالی رویداد مشهد 2017 اظهار کرد: بهترین فرصت برای ایجاد این هویت و برند از مشهد، رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 است.

,

وی تاکید کرد: باید درهای مشهد را در عرصه مجازی برروی جامعه جهانی باز کنیم و آنها را به اتاق میهمان خود راهنمایی کرده و در آن فضا مشهد را به آنها نشان دهیم.

,

معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از راهکارهای موثر برای معرفی مشهد در فضای مجازی راه اندازی هشتک مشهد 2017 است.
برادران با تاکید بر تاثیر چهره‌های شناخته شده و محبوب مانند هنرمندان و ورزشکاران بر مخاطبین برای برندسازی تصریح کرد: چهره های مشهور مشهد می توانند بهترین ظرفیت برای معرفی مشهد 2017 باشند.

,
,

وی در پایان با بیان اینکه امروز برخی تلاش دارند داعش را به عنوان نماد اسلام معرفی می کنند، یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف ما در مشهد 2017 نشان دادن چهره واقعی اسلام است.

,

عصر امروز این نشست هم اندیشی و ایده پردازی به منظور ارایه ایده ها و راهکارهایی برای معرفی رویداد مشهد 2017 در فضای مجازی با حضور دکتر محمد مهدی برادران استاد دانشگاه، محمد کاظم دبیر، معاون طرح وبرنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از فعالان شبکه های اجتماعی در مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا(ع) برگزار شد.

,

در این مراسم معاون طرح وبرنامه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: یکی از آیتم های اصلی آیسیسکو در بحث فرهنگ جهانی اسلام، بحث فناوری اطلاعات است که در صورت ورود جدی به این موضوع، می توانیم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

,

محمد کاظم دبیری با اشاره به حوزه اجرایی مشهد 2017 گفت: در بحث مدیریت و برنامه ریزی برای مشهد 2017 شورای سیاست گذاری ملی با مسئولیت وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و در استان شورای استانی با مسئولیت استاندار تشکیل شده است.

,

وی با بیان اینکه چهار ستاد عمرانی، فرهنگی، شهری و ارتباط بین الملل شکل گرفته تصریح کرد: یکی از کمیته هایی که ذیل ستاد فرهنگی پیش بینی شده است کمیته فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است.

,

معاون طرح وبرنامه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی بیان کرد: شورای راهبردی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با 5 کارگروه و در یک تیم 9 نفره مشغول فعالیت هستند.

,

وی اظهار کرد: یکی از بحث های مهم در سال 2017 تولیدات رسانه ای است که یک پرتال و پایگاه اطلاع رسانی جامع دراین خصوص پیش بینی شده که افراد بتوانند بدون محدودیت درموضوعات مختلف با سه زبان فارسی، انگلیسی، عربی به ایجاد محتوا مبادرت ورزند.
دبیری ادامه داد: در حال آماده کردن روزشماری به مناسبت های ملی، فرهنگی و هنری هستیم که تمام رویدادهای مهم فرهنگی، ورزشی جهان اسلام در سال 2017 ارائه شود.
معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: بحث ایده های جدید در موضوع مشهد 2017 موضوعی مهم و تاثیرگذار است که باید در فضای مجازی گسترش پیدا کند.

,
,
,

گفتنی است: در ادامه برخی از فعالان فناوری اطلاعات و فضای مجازی مشهد به طرح ایده های خود در راستای معرفی مشهد 2017 در فضای مجازی پرداختند.

,

بنابر این گزارش، راه اندازی هشتک مشهد 2017 در شبکه های اجتماعی، معرفی تاریخ و هویت و اماکن قدیمی مشهد به صورت چند زبانه در اینستاگرام، راه اندازی مسابقه عکاسی و خاطره نویسی از سفر به مشهد برای گردشگران خارجی؛ برقراری ارتباط با گردشگران خارجی بعد از سفر به مشهد و تعامل با آنها، هم افزایی فعالان مجازی در معرفی مشهد، تولید محتوای سریع از ظرفیت های موجود، استفاده از تور لیدرهای خارجی برای معرفی مشهد و نامگذاری هفته هایی به نام مشاهیر مشهد و معرفی آنها در سال 2017 از جمله ایده های مطرح شده برای این رویداد بود.

,

انتهای خبر/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه