اخبار داغ

حاشیه‌های جشن رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس

حاشیه‌های جشن رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس
مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جشن رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز با همت این باشگاه و با همکاری شرکت آل‌شپورت در هتل المپیک تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم علی‌اکبر طاهری، جعفر کاشانی، حسین عبدی، محمود خوردبین، برانکو ایوانکوویچ، مربیان تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنان، کادر پزشکی  و ماساژ و تعدادی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

,

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اجرای این مراسم را برعهده داشت.

,

همچنین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز بسیار سرحال بود و با خبرنگاران شوخی‌های جالبی می‌کرد.

,

در این مراسم که از ساعت 20 برگزار شد از پیراهن‌های اول، دوم و سوم پرسپولیس با رنگ‌های قرمز، سفید، مشکی و قرمز رونمایی شد.

,

این مراسم با تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی کشورمان آغاز شد و سپس علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس طی سخنانی دلیل دیر برگزار شدن این مراسم را برای حاضرین شرح داد.

,

محمدرضا زادمهر و حمیدرضا گرشاسبی 2 عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس غایبان سرشناس این مراسم بود.

,

این مراسم البته با ناراحتی مهرداد کفشگری همراه بود چرا که این بازیکن که سابقه کاپیتانی در پرسپولیس را دارد طی صحبت‌هایی گلایه‌آمیز به محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت که چرا او به عنوان یکی از بازیکنان با سابقه پرسپولیس روی اسپیج حاضر نشده که خوردبین هم در این باره به بازیکن تیمش پاسخ داد.

,

محسن افشانی مجری مراسم با تاخیر به هتل المپیک رسید.

,

از نکات قابل توجه این مراسم برگزاری شکیل مراسم رونمایی بود به طوری که همانند تیم‌های اروپایی 6 بازیکن لباس‌های جدید پوشیده و به حضار معرفی شدند.

,

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا و در ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه به مصاف ملوان در چارچوب جام حذفی خواهد رفت.

, خبرگزاری فارس,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه