اخبار داغ

عبدالله روا در گفت‌وگو با دانا:

الگو شدن سریال‌های ماهواره‌ای باعث سرافکندگی است/این برای ما افت دارد+فیلم

الگو شدن سریال‌های ماهواره‌ای باعث سرافکندگی است/این برای ما افت دارد+فیلم
عبدالله روا مجری کشور گفت: مردم در مورد تمامی مسائل با سخنان رهبری هم سو هستند و در مورد مشکلات فرهنگی جامعه پیرو سخنان رهبری هستند چرا که فرهنگ ایرانی قابل صادرات است.
[

عبدالله روا مجری صدا و سیما در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: بنده این شانس را داشتم شغلی را انتخاب کنم که ماهیتش ارتباط داشتن با تعدادی زیادی از آدمهاست و خوش شانسی دیگر بنده اجرای برنامه هایی بود که باعث شد مهمان  مخاطب های جوان و نوجوان باشم که این باعث موفقیت من بود البته مطمئنا با هدف نهایی خودم فاصله دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این مجری درباره معظلات و یا فرصت های فرهنگی جامعه گفت: یک جامعه ای را میبینم که بد یا خوب زندست با اینکه معظل زیاد دارد اما هنوز زندست و پویا و تا موقعی که پویاست فرصتهای ما بیشتر از معظل های ماست؛ تا وقتی که امید و پشتکار است نباید نا امید باشیم.

,

 

,

روا در مورد سخنان و فرامین رهبری در مورد مشکلات فرهنگی گفت: مردم با سخنان رهبری هم سو هستند؛ به عنوان مثال چالش های بزرگی مثل مذاکرات هسته ای که توسظ آحاد مردم پیگیری می شد، خوب بود چرا که سخنان رهبری راه را برای عموم مردم روشن می کرد؛ همه مردم با هر نوع گرایش فکری مطمنا دنبال کننده سخنان رهبری هستند، ما از جبهه فرهنگی ضرباتی از طرف غربی خوردیم که مطمنا قابل بخشش نخواهد بود.

,

 

,

روا در مورد فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: ما از دیر باز فرهنگ هایی را داشتیم و داریم که نه تنها قابل تغذیه کردن فرهنگ خودمان است بلکه توان صادر کردن فرهنگ را هم داریم.؛ برای بنده به عنوان یک ایرانی باعث سرافکندگی است که الگوی فرهنگی من به واسطه امواج ماهواره یک سریالی شود که به طور کلی با ما قابل قیاس نیست؛ چرا که فرهنگی که از ماهواره هم پخش می شود متعلق به خودشان نیست، این یک تهاجم فرهنگی نیابتی است و این برای ما افت دارد.

,

 

,

عبدالله روا در مورد خواسته خود به عنوان فرزند شهید از دولتمردان اظهار داشت: پدر من یک معلم بوده و به عنوان یک بسیجی داوطلبانه به جبهه می رود و شهید می شود. امام ما احترام گذاشتن به خانواده شهید را  واجب کرده است؛ خواهش من این است، همان قدری که جلسات می گذارید به همان اندازه نگذارید فاصله بیافتد بین کسانی که دنبال کننده فرهنگ هستند و کسانی که سیاست گذار فرهنگ هستند و این نفعش برای ایران اسلامی است.

,

 

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه