اخبار داغ

مشاور معاون رئیس جمهور:

سبد کالای اساسی بهمن‌ماه امسال بین مردم توزیع می‌شود

سبد کالای اساسی بهمن‌ماه امسال بین مردم توزیع می‌شود
مشاور امور مجلس و مجامع معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از توزیع سبد کالای اساسی در دو مرحله بهمن و اسفندماه امسال بین مردم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس،‌ سید کاظم دلخوش در دیدار با رضا خضردوست، مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با اشاره به لایحه بودجه سال 93 اظهار داشت: دولت طبق آیین‌نامه داخلی مجلس موظف است لایحه بودجه را تا 15 آذر ماه تقدیم مجلس کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: امسال دولت روحانی با پیگیری و تلاش معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور توانست لایحه بودجه را زودتر از موعد مقرر تقدیم مجلس کند.

,

دلخوش، نگاه واقعی به وضعیت کشور را از مزیت‌های لایحه بودجه سال 93 نسبت به سال‌های گذشته عنوان کرد و بیان داشت: لایحه بودجه سال 93 طبق پیش‌بینی‌های لازم برآورد شده است.

,

مشاور امور مجلس و مجامع معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه بودجه سال 92 با واقعیت فاصله داشته است، عنوان کرد: یک چهارم بودجه سال 92 تحقق پیدا کرده است.

,

وی، لایحه بودجه سال 93 را شفاف‌تر و واقعی‌تر خواند و بیان کرد: با توجه به مطالبات ایران از کشورهای دیگر مانند چین، قرار بر این است کشورها در بودجه‌های عمرانی به صورت فاینانس و مشارکت حضور پیدا کنند.

,

دلخوش با بیان اینکه امسال بودجه عمرانی بالای 80 درصد در لایحه بودجه دیده شده است، تصریح کرد: هزینه‌های اضافی و سربار طرح‌های عمرانی از لایحه بودجه کاسته شده است.

,

مشاور امور مجلس و مجامع معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به حقوق و دستمزدها در هزینه‌های جاری لایحه بودجه اشاره کرد و گفت: بودجه جاری باید با دقت بیشتری دیده شود.

,

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبارات لایحه هدفمندی یارانه‌ها در ابتدای لایحه بودجه دیده نشده است، اظهار کرد: امر مذکور نشان می‌دهد دولت برای یارانه‌ها برنامه‌هایی در دست انجام دارد تا هزینه‌های سربار کاهش یابد.

,

دلخوش از پیش‌بینی قیمت 100 دلاری نفت در لایحه بودجه سال 93 خبر داد و یادآور شد: اگر تحریم‌ها اجازه دهد می‌توانیم نفت را به قیمت بیشتری بفروشیم و این موضوع در بودجه سال آینده اثرگذار است.

,

مشاور امور مجلس و مجامع معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به توزیع سبد کالا بین مردم تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: توزیع سبد کالای دولت شامل کالای خوراکی و مایحتاج ضروری مردم است.

,

وی با بیان اینکه سبد کالای اساسی در دو مرحله تا پایان امسال بین مردم توزیع می‌شود، تصریح کرد: سبد کالای اساسی بهمن و اسفند سال جاری تحویل مردم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه