اخبار داغ

پزشک قانونی علت مرگ نوروزی را مشخص می کند

پزشک قانونی علت مرگ نوروزی را مشخص می کند
مدیر بیمارستان آتیه گفت: زمانی که نوروزی به بیمارستان منتقل شد علائم حیاتی نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کاکوئی مدیر بیمارستان آتیه درباره نحوه انتقال هادی نوروزی به بیمارستان آتیه اظهار داشت: طبق مستنداتی که از مرکز اورژانس تهران در اختیار ما قرار داده شده ساعت 5:01 دقیقه تماس تلفنی با این مرکز برقرار شده و ساعت 5:02 آمبولانس به سمت منزل بیمار حرکت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پرسنل اورژانس 115 تهران ساعت 5:05 بر بالین بیمار حضور پیدا کرده و ساعت 5:32 زمان ورود بیمار به بیمارستان ثبت شده است.

,

مدیر بیمارستا آتیه ادامه داد: طبق مستندات موجود در لحظه ورود هادی نوروزی به بیمارستان بیمار فاقد علائم حیاتی بوده. با این حال به مدت 45 دقیقه از سوی پرسنل اورژانس اقدامات CPR برای ایشان انجام شده است. اما باز هم علائم حیاتی به دست نیامده است و مرگ کاپیتان پرسپولیس ثبت شد.

,

کاکوئی در پاسخ به این سوال که علت مرگ مشخص شده است یا نه، توضیح داد: این موضوع را همکاران ما در پزشکی قانونی مشخص خواهند کرد تا علت مرگ هادی نوروزی مشخص شود.

,

براساس این گزارش در حالی که از کاکوئی خواسته شد پرونده هادی نوروزی را مقابل دوربین شبکه های تلویزیونی نشان بدهد از این کار سر باز زد و گفت: پرونده بیمار جزو اسرار خصوصی بیمارستان و خانواده بیمار است. به همین علت نمی توانم آن را به شما نشان دهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه