اخبار داغ

شهردار بوشهر؛

تمام کوچه های شهر بوشهر بدون گرفتن یک ریال از مردم، آسفالت می شود

تمام کوچه های شهر بوشهر بدون گرفتن یک ریال از مردم، آسفالت می شود
شهردار بوشهر گفت:هر چند لایحه اسفالت تمامی کوچه های شهر بوشهر در کمیسیون عمران شورا در دست بررسی است اما در صورت تصویب این لایحه در این کمیسیون و صحن علنی شورا تمامی کوچه های شهر بوشهر بدون گرفتن یک ریال از مردم آسفالت می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"سپاس"، غلامعلی میگلی نژاد شهردار بوشهر در دویست و هفدهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر گفت: هر چند لایحه اسفالت تمامی کوچه های شهر بوشهر در کمیسیون عمران شورا در دست بررسی است اما در صورت تصویب این لایحه در این کمیسیون و صحن علنی شورا تمامی کوچه های شهر بوشهر بدون گرفتن یک ریال از مردم آسفالت می شود .

میگلی اظهار داشت:  برآورد کلی اجرای پروژه آسفالت تمامی کوچه های خاکی شهر بوشهر 40 میلیارد تومان برآورد شده است که سعی می کنیم پس از تصویب شورا با یک پیمانکار در محلات جنوبی شهر بوشهر و واحد امانی شهرداری در سطح محلات مرکزی شهر بوشهر این پروژه اغاز و تا پایان امسال به اتمام برسد .

شهردار بوشهر افزود: با نظر کمیسیون عمران شورا طرح اولویت بندی آغاز اسفالت کوچه ها انجام می شود که پیشنهاد می کنیم به دلیل محرومیت گسترده 400 دستگاه که بیشترین تعداد کوچه های خاکی شهر بوشهر را دارد این محله در اولویت آسفالت رایگان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: هر چند معتقدیم باید حقوق مردمی که ملک شان در گذر قرار دارد به شکل قانونی و صحیح پرداخت شود اما در قالب یک لایحه که تقدیم شورای شهر شده است درخواست شده که به جای این که املاک در دست شهرداری را به شکل مستقیم به حالت معوض به مالکانی که ملکشان در گذر قرار دارد بدهیم این املاک شهرداری را در مزایده به فروش بگذاریم و پس از آن حقوق مردمی که ملکشان در گذر قرار دارد پرداخت شود . با این شرایط اگر به عنوان مثال ده ملک در اختیار داریم با فروش آن به شکل مزایده می توانیم به جای ده گذر تا بیست گذر هم پرداخت کنیم . البته با خبر شدم که این لایحه در کمیسیون عمران رد شده که تقاضا می شود اگر ممکن است تجدید نظر شود که در این صورت قادریم تا پایان سال گذرهای بیشتری باز کنیم .

میگلی بیان کرد: در خصوص وامی که شهرداری از بانک ملی گرفته است توانستیم پس از سال ها معوق ماندن مطالبات این وام با رایزنی با بانک ملی در تهران و بوشهر و با تخفیف 100 میلیون تومانی به عنوان بخشودگی جرائم دیرکرد این وام را تسویه کنیم و بخش زیادی از املاک شهرداری که در رهن این بانک بود را آزاد کنیم ./انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه