اخبار داغ

بازتاب خبر شهادت سردار همدانی در رسانه‌های عربی

بازتاب خبر شهادت سردار همدانی در رسانه‌های عربی
خبر شهادت سردار اسلام و مدافع حرم حضرت زینب (س) پاسدار حسین همدانی در سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام نیوز، خبر شهادت سردار اسلام و مدافع حرم حضرت زینب (س) پاسدار حسین همدانی در سوریه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

العربیه:

, العربیه:,

این شبکه خبری سعودی با اشاره به شهادت سردار همدانی به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: سردار همدانی یکی از بزرگترین فرماندهان سپاه پاسدارن ایران است که مسئول مجموعه های سپاه در سوریه محسوب می شود.

,

الیوم السابع:

, الیوم السابع:,

این روزنامه مصری با اشاره به خبر شهادت سردار همدانی نوشت: سپاه ایران خبر کشته شدن سردار همدانی به دست گروهک تروریستی داعش در شمال غرب سوریه را تایید کرد.

,

الوئام:

, الوئام:,

این روزنامه الکترونیکی سعودی با اشاره به شهادت سردار همدانی گزارش داد: سپاه ایران خبر کشته شدن سردار همدانی در جبهه های حلب را تایید کرده است. این سردار ایرانی در شمال غرب سوریه حضور داشت.

,

القدس العربی:

, القدس العربی:,

این روزنامه چاپ لندن به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: سردار همدانی در واپسین ساعات روز چهارشنبه در جبهه های حلب حین ارائه مشاوره نظامی برای مبارزه با داعش کشته شد.

,

المیادین:

, المیادین:,

این شبکه لبنانی با اعلام خبر شهادت سردار همدانی گزارش داد: سردار همدانی نقش سرنوشت سازی در حمایت از مرقد حضرت زینب (س) و حمایت از مقاومت اسلامی در سوریه در مبارزه با داعش ایفا کرد.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه