اخبار داغ

نقوی حسینی در گفت‌وگو با دانا خبر داد؛

احضار سفیر امارات در تهران/ دولت به کدام وعده عمل کرده که به وعده بازگشت عزت به پاسپورت عمل کند؟/ مشکل معلمان بازداشت‌شده تا دو روز آینده حل خواهد شد

احضار سفیر امارات در تهران/ دولت به کدام وعده عمل کرده که به وعده بازگشت عزت به پاسپورت عمل کند؟/ مشکل معلمان بازداشت‌شده تا دو روز آینده حل خواهد شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:: طبق وعده دولت قرار بود به پاسپورت ایرانی احترام بیشتری گذاشته شود، که ما روزبه‌روز شاهد بی‌احترامی و توهین‌های بیشتر حتی به دستگاه دیپلماسی و دیپلمات‌های کشورمان هستیم؛ تا جایی که دولت برای صدور ویزای وزرا باید دست به دامن یک کشور سومی شود تا وزرای کشور ما بتوانند از کشور خارج شوند.
[

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: در پی گفت‌وگویی که با معاون وزیر خارجه داشتیم سفیر امارات در تهران احضار شده است و با پیگیری‌های انجام‌شده مشکل معلمان بازداشت‌شده در امارات تا دو روز آینده حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در خصوص علت دستگیری معلمان اظهار کرد: این معلمان به دلیل نداشتن مجوز ادامه کار و پایان مأموریت در العین امارات دستگیر شده‌اند.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست افزود: معلمان باید پس از پایان مدت مأموریت یا به ایران بازمی‌گشتند یا از سوی وزارت کار امارات برای آن‌ها حکم مأموریت و ویزا صادر می‌شد که این کار انجام‌نشده و نیروهای امنیتی امارات معلمان را دستگیر کرده‌اند.

,

 

,

نقوی حسینی در خصوص عمل نکردن دولت به وعده بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی گفت: دولت به کدام وعده‌اش عمل کرده که به این وعده عمل کند، قرار بود اقتصاد ما صد روزه سامان پیدا کند که وضعیت بدتر شد ولی بهتر نشد؛ دولت قول داده بود که ما از رکود خارج می‌شویم که نه تنها از رکود خارج نشدیم، برخلاف ادعاهای رئیس‌جمهور رکود تشدید پیداکرده است، قرار بود مشکل بیکاری جوانان حل شود که هرروز تعداد بیکاران افزایش می‌یابد.

,

 

,

وی تصریح کرد: طبق وعده دولت قرار بود به پاسپورت ایرانی احترام بیشتری گذاشته شود، که ما روزبه‌روز شاهد بی‌احترامی و توهین‌های بیشتر حتی به دستگاه دیپلماسی و دیپلمات‌های کشورمان هستیم؛ تا جایی که دولت برای صدور ویزا وزرا باید دست به دامن یک کشور سومی شود تا وزرای کشور ما بتوانند از کشور خارج شوند.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بابیان اینکه ما شاهد سیر نزولی احترام به پاسپورت ایرانی هستیم گفت: تذکرات لازم به وزیر امور خارجه و دولت داده‌شده است و مجلس به‌عنوان ناظر موضوع بازداشت معلمان در امارات را پیگیری می‌کند.

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه